Banka ustoupila pod tlakem klientů

Koncem ledna Air Bank oznámila, že jediný možný způsob ověřování plateb kartou na internetu bude prostřednictvím její aplikace My Air. „Bez aplikace My Air bohužel některé platby na internetu nepotvrdíte,“ sdělila banka svým fanouškům.
Když Air Bank vstupovala na český trh, slíbila klientům, že její účet vždy bude mezi třemi nejlépe úročenými. Foto: FAEI.cz

„Klientům jsme dali o této změně vědět dva měsíce předem, aby se na ni mohli připravit… jinou variantu potvrzování v tuto chvíli nepřipravujeme,“ doplnila nekompromisně na náš dotaz mluvčí Air Bank Jana Pokorná.

Banka tímto rozhodnutím v podstatě dala výpověď přibližně 170 tisícům lidí s účty u Air Bank, kteří z nejrůznějších důvodů o placení telefonem neměli zájem, nebo používali jiný operační systém, či ani chytrý telefon nevlastní, což je u starší populace běžný jev.

Po hněvivé reakci některých klientů, kteří se rozhodovali mezi variantou zvýšit příjmy telefonním operátorům nebo odejít do jiné banky, změnila náhle Air Bank svůj radikální postoj.

„Protože se vždy snažíme reagovat na potřeby našich klientů, vymysleli jsme náhradní řešení, jak platby kartou na internetu potvrzovat i bez aplikace. Nové řešení začne fungovat v prvních dubnových dnech,“ sdělila banka klientům. V rouše beránčím pak vysvětlila, že po posledním kroku transakce (obvykle jde o zadání údajů o platební kartě – pozn. aut.) lze platbu potvrdit také SMS kódem.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 23
Sdílet článek