
„Klientům jsme dali o této změně vědět dva měsíce předem, aby se na ni mohli připravit… jinou variantu potvrzování v tuto chvíli nepřipravujeme,“ doplnila nekompromisně na náš dotaz mluvčí Air Bank Jana Pokorná.
Banka tímto rozhodnutím v podstatě dala výpověď přibližně 170 tisícům lidí s účty u Air Bank, kteří z nejrůznějších důvodů o placení telefonem neměli zájem, nebo používali jiný operační systém, či ani chytrý telefon nevlastní, což je u starší populace běžný jev.
Po hněvivé reakci některých klientů, kteří se rozhodovali mezi variantou zvýšit příjmy telefonním operátorům nebo odejít do jiné banky, změnila náhle Air Bank svůj radikální postoj.
„Protože se vždy snažíme reagovat na potřeby našich klientů, vymysleli jsme náhradní řešení, jak platby kartou na internetu potvrzovat i bez aplikace. Nové řešení začne fungovat v prvních dubnových dnech,“ sdělila banka klientům. V rouše beránčím pak vysvětlila, že po posledním kroku transakce (obvykle jde o zadání údajů o platební kartě – pozn. aut.) lze platbu potvrdit také SMS kódem.