Barbora Langer vede marketing seznamky Mingly

Seznamovací platforma Mingly informovala portál Finanční a ekonomické informace (faei.cz) o nové posile ve svých řadách. Marketing vede od února letošního roku Barbora Langer, zkušená manažerka z domácí i zahraniční scény.
Marketing seznamky Mingly nově povede Barbora Langer, zkušená manažerka z domácí i zahraniční scény. Foto: Mingly
Marketing seznamky Mingly nově povede Barbora Langer, zkušená manažerka z domácí i zahraniční scény. Foto: Mingly

Mingly je první česká seznamovací aplikace zaměřená na uživatele se zdravotním nebo sociálním hendikepem. Hlavním úkolem Barbory Langer bude posílit povědomí o značce a oslovit širší cílovou skupinu.

„Chtěla bych, aby Mingly nebyla vnímána pouze jako aplikace pro lidi s fyzickým i mentálním hendikepem, ale i jako prostor pro ty, kteří čelí překážkám v seznamování – ať už jsou to samoživitelé, lidé s duševním onemocněním nebo ti, kdo mají zkrátka jen obavy ze seznamování,“ přibližuje.

V marketingové strategii se nově zaměří na navázáním spoluprací s dalšími organizacemi a ambasadory, či komplexnější prací s komunitou. „Vidím velký potenciál v propojování online a offline světa, moderních technologiích a zkoušení nových věcí,“ doplňuje Langer.

Barbora Langer studovala na FTVS a na britské univerzitě Teesside. Po studiích nastoupila do firmy Nike, kde strávila 11 let na různých pozicích v několika zemích Evropy. Poté pracovala ve vedoucích manažerských pozicích v Zásilkovně, Herbalife a British American Tobacco.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek