
Mingly je první česká seznamovací aplikace zaměřená na uživatele se zdravotním nebo sociálním hendikepem. Hlavním úkolem Barbory Langer bude posílit povědomí o značce a oslovit širší cílovou skupinu.
„Chtěla bych, aby Mingly nebyla vnímána pouze jako aplikace pro lidi s fyzickým i mentálním hendikepem, ale i jako prostor pro ty, kteří čelí překážkám v seznamování – ať už jsou to samoživitelé, lidé s duševním onemocněním nebo ti, kdo mají zkrátka jen obavy ze seznamování,“ přibližuje.
V marketingové strategii se nově zaměří na navázáním spoluprací s dalšími organizacemi a ambasadory, či komplexnější prací s komunitou. „Vidím velký potenciál v propojování online a offline světa, moderních technologiích a zkoušení nových věcí,“ doplňuje Langer.
Barbora Langer studovala na FTVS a na britské univerzitě Teesside. Po studiích nastoupila do firmy Nike, kde strávila 11 let na různých pozicích v několika zemích Evropy. Poté pracovala ve vedoucích manažerských pozicích v Zásilkovně, Herbalife a British American Tobacco.