Cože? KFC přichází s jedlým lakem na nehty

Zní to hodně zvláštně, ale je to bohužel pravda. Fastfoodový řetězec plukovníka Sanderse spustil v Hong Kongu novou marketingovou kampaň a testuje tam jedlý lak na nehty. A to hned s dvěma příchutěmi - Original and Hot & Spicy. Prsty v tom mají reklamní agentura Ogilvy & Mather a společnost McCormick, která řetězci dodává tajný mix jedenácti koření a ingrediencí.

Jedlý lak na nehty od KFC je k dispozici ve dvou příchutích. Foto: KFC

Opravdu nejde o vtip, nejde ani o opožděného Apríla. Podle firemních promo dokumentů si zákazník jednoduše nalakuje nehty jako běžným lakem na nehty a pak líže – znovu a znovu a znovu… „Ano, je to skutečná věc,“ potvrdila americkému deníku New York Times Anna Mugglestone z reklamní agentura Ogilvy & Mather.

„Sama jsem to testovala v kanceláři. Chutná to jako kuře,“ dodala. Mugglestone tvrdí, že lak na nehty s příchutí kuřete má „připomenout mladé generaci skvělou chuť brandu“, tedy KFC.

„Recept pro náš lak na nehty, který se dá konzumovat, byl speciálně navržen tak, aby udržel chuť, aby uschl a leskl se jako běžný lak na nehty,“ nechal se slyšet kreativní ředitel John Koay.

Kampaň by podle něj měla být intrikující a měla by zvýšit vzrušení kolem značky KFC v Hong Kongu. A za redakci dodáváme, že olizovací kampaň nepochybně přispěje i k šíření nejrůznějších nemocí a infekcí, které se šíří dotykem rukou. Takže za nás rozhodně neolíznutý palec dolů, pane plukovníku Sandersi.

Nadnárodní řetězec si také nechal u Ogilvy & Mather natočit video „oslavující průlom v kuřecí technologii“.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena