Jako by nestačilo, že se během letní dovolené v Chorvatsku každý rok utopí několik Čechů. Nyní jsou podle banky Moneta (dříve GE Money) naši rekreanti na pobřeží Jadranu vystaveni dalšímu nebezpečí – sluníčko tam totiž praží na pláže ze dvou stran. Důkazem je reklama na internetu, na niž redakci portálu FAEI.cz upozornili jeho čtenáři.

„Přišlo mi divné, že česká vlajka vrhá stín na jinou stranu než ta chorvatská. Jako by snad v Chorvatsku svítila dvě sluníčka,“ napsala nám čtenářka Majka z Frenštátu pod Radhoštěm. „Sluníčko v reklamě Monety svítí blbě. Na dvě strany,“ komentoval reklamu Monety Honza z Plzně. „Tak na tohle by nestačil ani stovkový ochranný faktor,“ glosovala reklamu paní Jiřina z Opavy.
A má pravdu. Tvůrci internetové reklamy pro Moneta Money Bank by se měli začít potírat čímkoliv s ochranným faktorem, aby nepřišli o zakázku. „Reklama na pořízení chorvatských kun se snaží využít předpokládanou oblibu skeptického bankovního kocoura, ale bohužel dělá blbce jak z oslovených, tak z autorů,“ komentoval inzerci představitel reklamní agentury, který si z komerčních důvodů nepřál být jmenován.
Podle něj je z reklamy evidentní, že český kocour a chorvatská vlajka vrhají stín jedním směrem, zatímco kuna (chorvatská) a česká vlajka směrem druhým. „Jednoznačně jde o chybu v kategorii těch školáckých,“ uvedl hodnotitel s tím, že toto by se určitě stávat nemělo.
