
Kropáček (51) působí v Air France-KLM od roku 2002 a během více než dvou desetiletí zastával klíčové obchodní pozice. Do nové role se posouvá z pozice Key Account Manager (manažer klíčových zákazníků) pro Českou republiku, kdy měl na starosti péči o významné obchodní partnery, korporátní klientelu i institucionální zákazníky, včetně ambasád, obchodních komor a Letiště Praha.
Odpovědnost za obchodní aktivity společnosti Air France-KLM Kropáček převzal po Guidu Hacklovi, který po mnoha letech ve funkci Sales Managera nadále pokračuje ve společnosti Air France-KLM jako Country Manager pro Rakousko.
Ve své nové roli bude Jan Kropáček zodpovídat za řízení prodejní strategie a rozvoj obchodních vztahů Air France-KLM na trzích Česka, Maďarska a Slovenska. Kropáček je absolventem Západočeské univerzity v Plzni, kde vystudoval učitelství se zaměřením na historii a francouzský jazyk. Kromě češtiny hovoří plynně francouzsky a anglicky.