
„V nové roli se chci soustředit na další rozvíjení vztahů se zákazníky, udržení pozice nejlépe hodnoceného dodavatele, budovat a dále vylepšovat vnímání pivní kategorie a našich značek v retailu,“ nastínil své priority Jan Linzmajer, nový obchodní ředitel Prazdroje pro obchody a obchodní řetězce.
Do konce roku 2022 zastával tuto funkci Jiří Klabzuba, který od začátku letošního roku nastoupil na pozici obchodního ředitele Prazdroje pro hospody a restaurace.
S Plzeňským Prazdrojem Linzmajer spojil celý svůj dosavadní profesní život. Do pivovaru nastoupil v roce 2001 hned po absolvování vysokoškolského studia. Začínal v oddělení financí, kde pracoval na několika pozicích v České republice a ve Velké Británii.
Po návratu do Česka v roce 2010 se přes business development dostal do oddělení obchodu. Posledních sedm let úspěšně působil na pozici národního manažera pro klíčové zákazníky.
„Nákupní prostředí se snažíme ve spolupráci s retailery dlouhodobě zlepšovat, aby nákupní zážitek lidí v obchodě byl co nejlepší. Aby našli to, co hledají, na místě, kde to očekávají. Společně budujeme atraktivnější pivní vystavení a přehlednější nápojové sekce,“ uvedl Tomáš Mráz, obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje.
„Věřím, že Honzovy dlouholeté zkušenosti z off tradu, jeho schopnosti budovat vztahy s našimi partnery i zkušenosti s vedením velkých projektů pomohou dalšímu rozvoji retailového prostředí v Česku,“ dodal.