
Role se ujala zkušená manažerka Lenka Slezáková, která přišla po téměř jedenácti letech v Makro Cash & Carry ČR, kde vedla oddělení marketingu a komunikace. Jejím klíčovým úkolem je vybudovat centrální obchodní tým, který sjednotí a rozvine obchodní, marketingové a komunikační aktivity napříč skupinou s cílem posílit pozici značky jako lídra českého zdravotnictví.
Slezáková působí v obchodu, marketingu a komunikaci více než dvacet let. Před svým působením ve společnosti Makro prošla mimo jiné i výzkumem trhu nebo brand managamentem. V Makro Cash & Carry ČR se podílela také na rozvoji privátních značek Metro Chef a Fine Life a na řadě různých projektů.
„Lenka má bohaté manažerské zkušenosti nejen s marketingem a komunikací, ale také s oblastí obchodu, podílela se také na projektech zaměřených na zákaznickou zkušenost. Za jejího působení se Makro Cash & Carry ČR etablovalo jako velmi silná a známá značka, jejíž marketingová strategie podporuje obchodní výsledky,“ uvedla Barbora Vaculíková, generální ředitelka Penta Hospitals CZ.












