Lenka Slezáková v čele marketingu, komunikace a obchodu Penta Hospitals

Společnost Penta Hospitals CZ, která v Česku provozuje celkem 11 nemocnic akutní i následné péče a síť 53 specializovaných center péče o pacienty s Alzheimerovou chorobou, informovala, že rozšířila vrcholové řízení společnosti o novou pozici Chief Commercial Officer (CCO), která zastřeší marketing, komunikaci a obchod v rámci celé skupiny.
Lenka Slezáková má bohaté manažerské zkušenosti nejen s marketingem a komunikací. Foto: Penta Hospitals CZ
Lenka Slezáková má bohaté manažerské zkušenosti nejen s marketingem a komunikací. Foto: Penta Hospitals CZ

Role se ujala zkušená manažerka Lenka Slezáková, která přišla po téměř jedenácti letech v Makro Cash & Carry ČR, kde vedla oddělení marketingu a komunikace. Jejím klíčovým úkolem je vybudovat centrální obchodní tým, který sjednotí a rozvine obchodní, marketingové a komunikační aktivity napříč skupinou s cílem posílit pozici značky jako lídra českého zdravotnictví.

Slezáková působí v obchodu, marketingu a komunikaci více než dvacet let. Před svým působením ve společnosti Makro prošla mimo jiné i výzkumem trhu nebo brand managamentem. V Makro Cash & Carry ČR se podílela také na rozvoji privátních značek Metro Chef a Fine Life a na řadě různých projektů.

„Lenka má bohaté manažerské zkušenosti nejen s marketingem a komunikací, ale také s oblastí obchodu, podílela se také na projektech zaměřených na zákaznickou zkušenost. Za jejího působení se Makro Cash & Carry ČR etablovalo jako velmi silná a známá značka, jejíž marketingová strategie podporuje obchodní výsledky,“ uvedla Barbora Vaculíková, generální ředitelka Penta Hospitals CZ.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek