Long a Richter posilují tým Blueprints

Agentura Blueprints, která se specializuje na růst, strategii a reklamu na síti LinkedIn, po roce fungování oznámila významné rozšíření svého týmu s mezinárodním přesahem. Pod křídla agentury přicházejí dvě výrazné osobnosti s globálními zkušenostmi, informovalo Finanční a ekonomické informace (faei.cz) mediální zastoupení firmy.
Mark Francis Long je mezinárodně uznávaný komunikační stratég. Foto: Blueprints
Mark Francis Long je mezinárodně uznávaný komunikační stratég. Foto: Blueprints

Jde o Marka Francise Longa, mezinárodně uznávaného komunikačního stratéga, TEDx speakera, zakladatele projektu I AM LEX a kreativního lídra s více než 17 lety zkušeností v USA, Evropě a Asii.

V minulosti Long spolupracoval se značkami, jako Netflix, BlackRocks, Nespresso, T-Mobile, Škoda Auto či Beyoncé. Do Blueprints přináší unikátní expertízu např. v oblasti neurodivergence, kreativity a digitální komunikace.

Petr Mareš, zakladatel a CEO Blueprints (vlevo), a Tomáš Richter, analytik a výkonnostní marketér s více než dvěma dekádami zkušeností. Foto: Blueprints
Petr Mareš, zakladatel a CEO Blueprints (vlevo), a Tomáš Richter, analytik a výkonnostní marketér s více než dvěma dekádami zkušeností. Foto: Blueprints

Další strategickou posilou je Tomáš Richter, analytik a výkonnostní marketér s více než 20 lety zkušeností ze společností Seznam.cz, GroupM/H1.cz, MediaCom, Adexpres/Dentsu a Pilulka.

Richter, jako specialista na LinkedIn Ads a Google Ads, dlouhodobě spolupracuje s českými i mezinárodními klienty v rámci realitních a B2B kampaní. Byl jedním z prvních konzultantů na LinkedIn Ads v Česku, a to například pro klienty, jako P3, City Park Hostivař nebo ERP Vario.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek