
Jde o Marka Francise Longa, mezinárodně uznávaného komunikačního stratéga, TEDx speakera, zakladatele projektu I AM LEX a kreativního lídra s více než 17 lety zkušeností v USA, Evropě a Asii.
V minulosti Long spolupracoval se značkami, jako Netflix, BlackRocks, Nespresso, T-Mobile, Škoda Auto či Beyoncé. Do Blueprints přináší unikátní expertízu např. v oblasti neurodivergence, kreativity a digitální komunikace.

Další strategickou posilou je Tomáš Richter, analytik a výkonnostní marketér s více než 20 lety zkušeností ze společností Seznam.cz, GroupM/H1.cz, MediaCom, Adexpres/Dentsu a Pilulka.
Richter, jako specialista na LinkedIn Ads a Google Ads, dlouhodobě spolupracuje s českými i mezinárodními klienty v rámci realitních a B2B kampaní. Byl jedním z prvních konzultantů na LinkedIn Ads v Česku, a to například pro klienty, jako P3, City Park Hostivař nebo ERP Vario.