Novinky v osobních financích: Kdo se vyhýbá nákupům oblečení on-line?

Lidé podle průzkumu Sberbank dávají stále častěji přednost bezkontaktnímu nakupování i placení. On-line nákupům podle něj v Čechách vévodí především pořizování oblečení a potravin, častěji lidé kupují to první – dvě pětiny alespoň jednou měsíčně. Potraviny nakupuje on-line alespoň jednou měsíčně necelá třetina lidí (30 %). 
Nákupu oblečení on-line se vyhýbají především muži ve věku 40 až 60 let. Ilustrační foto: Pixabay.com

Vlivem koronaviru výrazně narostl zájem jak o on-line nákupy potravin, tak i dovážkové služby. Nás ale v redakci zaujaly dva extrémy vyplývající z průzkumu: Největšími on-line shopaholiky jsou mladé ženy do 39 let, každá pátá si objednává něco na sebe dokonce každý týden. A na druhé straně – nákupu oblečení on-line se vyhýbají především muži ve věku 40 až 60 let.

Moneta Money Bank informovala, že z celkového objemu 34 miliardy korun, které tvořily portfolio odkladů splátek českých domácností a živnostníků ve Skupině Moneta, již tzv. moratorium neplatí pro 13 miliard korun. Bance tak začala znovu své finanční závazky plnit téměř polovina žadatelů, kteří si v polovině letošního března požádali o odklad svých splátek.

ČSOB uvedla, že její službu Premium, která zahrnuje nadstandardní produkty, služby i obsluhu, využívá už 100 tisíc zákazníků. Pod správou má majetek za 200 miliard korun. Uživatelé Premia nejvíce oceňují bohatou škálu pojištění, služby osobního bankéře, benefity spojené s platebními kartami nebo exkluzivní možnosti investování.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena