Novinky v osobních financích: Už jen jedno poštovné

Největší české internetové tržiště MALL.CZ informovalo minulý týden o novince, která zatím na trhu zdaleka není obvyklá – a sice možnost nákupu za jediné poštovné. Pokud zákazník na tržišti nakoupí zboží od několika různých obchodníků, poštovné zaplatí jen jednou a zbylou dopravu doplatí MALL.
Pokud zákazník na tržišti nakoupí zboží od několika různých obchodníků, poštovné zaplatí jen jednou. Ilustrační foto: MALL

Novinku v podobě jediného poštovného si MALL zatím ozkoušel v rámci pilotního testu a výsledky jsou výborné. U zákazníků nakupujících za jediné poštovné o 75 procent vzrostl podíl dokončených objednávek a znatelně se zvýšila průměrná hodnota objednávky i průměrný počet položek v nákupním košíku.

Equa bank informovala, že přichází s novou funkcí ve své mobilní aplikaci. Srpnovou novinkou je přehlednější a jednodušší vytváření seznamů adresátů plateb. Klienti banky si k nim nyní mohou pro snazší orientaci například vkládat i fotografie nebo logo firmy. A pokud potřebují někam zaslat potvrzení o provedení platby, aplikace nově nabízí tlačítko, díky němuž se vygeneruje PDF dokument s potvrzením platby.

Podle údajů společnosti Broker Consulting se průměrná úroková sazba u hypotečních úvěrů dostala v červenci na dosud nejvyšší hodnotu od začátku letošního roku: Na 2,34 procenta. Odborníci očekávají, že růst v reakci poskytovatelů úvěrů na opakované zvyšování základních úrokových sazeb České národní banky bude pokračovat i v dalších měsících.

PSALI JSME:
Hypotéky zdraží průměrně na zhruba tři procenta

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Finance

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Posvítí nám semafor na cestu ke zdraví?

Analýza
Snaha usnadnit spotřebitelům orientaci v obalech, aby se nenechali zmást líbivými obrázky a lákavými tvrzeními. Systém, který nám pomůže v boji s nezdravými stravovacími návyky. To zní jako krok, proti němuž není možné nic namítat. Ale opravdu je evropské Nutri-Score tou cestou, jíž by se mělo značení potravin ubírat?