
Hlávková působí ve skupině ČSOB od roku 2011, kdy zahájila svou kariéru v oblasti investic jako segmentová manažerka. Postupně zastávala různé pozice v investičním segmentu – mimo jiné působila také jako produktová manažerka penzijních produktů a jednorázového investičního životního pojištění. Podílela se na uvedení ČSOB Dlouhodobého investičního produktu na trh.
Později se stala vedoucí týmu útvaru Procesní řízení a rozvoj ve Skupinovém centru pro investice, kde byla zodpovědná za koordinaci projektů a rozvoj digitálních kanálů. Od července letošního roku zastávala pozici ředitelky obchodu a marketingu Penzijní společnosti ČSOB.
V této roli odpovídala za obchodní strategii, produktový rozvoj a spolupráci s distribučními partnery. V představenstvu ČSOB PS převezme zodpovědnost za stejné agendy. Před nástupem do skupiny ČSOB získávala Petra Hlávková profesní zkušenosti v Komerční bance. Vystudovala podnikovou ekonomii a marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze.












