Radek Janata přichází vést marketing značky M2C

Společnost M2C chce pozvednout povědomí o značce, sdělila portálu Finanční a ekonomické informace (faei.cz). Do čela marketingu proto přichází Radek Janata, zkušený manažer s více než 17 lety praxe. Dříve působil v renomovaných retailových firmách, jako Billa, PepsiCo, MOL nebo Košík.cz. 
Radek Janata působil v řadě významných společností, nyní přichází řídit marketing firmy M2C. Foto: M2C
Radek Janata působil v řadě významných společností, nyní přichází řídit marketing firmy M2C. Foto: M2C

Společnost M2C je jednou z největších společností s mezinárodní působností, která poskytuje služby integrovaného facility managementu (řízení podpůrných činností firmy spojených s využíváním nemovitostí – pozn. red.).

„Na nové pozici bych chtěl využít své zkušenosti z retailu i FMCG (rychloobrátkové zboží), přinést do M2C strategický pohled na marketing očima zvenku a posunout povědomí o značce,“ říká Radek Janata.

Další ambicí pak je větší důraz na eventy a budování značky nejen v Česku, ale i v zahraničí. „Mezinárodní působení M2C je pro mě nesmírně zajímavé nejen z pohledu služeb, ale i moderních technologií jako ze sci-fi filmu. V neposlední řadě chci být silnou oporou stávajícímu týmu profíků a sdílet s nimi zkušenosti, které mi fungovaly v jiných odvětvích,“ doplňuje Janata.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek