Richard Teyssier bude novým globálním ředitelem Puma pro značku a marketing

Německá sportovní společnost Puma mění svou globální marketingovou organizaci. Toto rozhodnutí má pomoci dalšímu rozvoji značky. Globální marketingový tým bude nově sídlit v centrále společnosti v německém Herzogenaurachu, uvedla firma v tiskové zprávě.
Richard Teyssier má rozsáhlé zkušenosti v oblasti řízení značek a marketingu. Foto: Puma

V souvislosti s reorganizací se globální ředitel společnosti Puma Adam Petrick rozhodl po více než dvou desetiletích působení nepřecházet do Herzogenaurachu, ale věnovat se novým výzvám mimo firmu. Ve společnosti bude působit do konce roku, aby zajistil hladký přesun.

Globální marketingovou organizaci na pozici globálního ředitele pro značku a marketing povede od 1. července 2023 regionální generální ředitel Puma pro Evropu Richard Teyssier. V této funkci bude přímo podřízen generálnímu řediteli společnosti Arne Freundtovi.

Teyssier má rozsáhlé zkušenosti v oblasti řízení značek a marketingu, neboť před nástupem do společnosti Puma v roce 2010 působil 17 let ve vedení marketingových oddělení ve společnosti Mars. Zde byl odpovědný za některé z nejikoničtějších značek společnosti, jako jsou M&Ms a TWIX ve Francii.

Ve společnosti Puma byl Richard do roku 2021 generálním ředitelem pro francouzský trh, poté převzal odpovědnost za střední Evropu, Spojené království, Irsko a jižní a severní Evropu napříč všemi kanály. Evropský region povede i nadále, dokud nebude oznámen jeho nástupce.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena