
Richard Vlček přichází do čela společnosti z technologického startupu DoDo. Jeho hlavním cílem bude udržet vysokou důvěryhodnost značky u české veřejnosti. „První pilíř své strategie chci stavět na tom, že zákazníci naší značce věří a mohou se na ni spolehnout. To se týká i perfektních servisních služeb, a to jak v prodejní, tak v produktové části,“ uvedl nový generální ředitel.
Druhou prioritou je digitalizace v oblasti prodaných položek a viditelnost značky v on-line prostoru – ať už na sociálních sítích, platformě YouTube nebo v mediálním prostoru. „Chci značku výrazně zviditelnit s důrazem na oblast digitalizace. Data o prodejích, zásobách či zákaznících nám totiž pomohou dělat správná obchodní rozhodnutí,“ vysvětlil Vlček.
Má dlouholeté zkušenosti s řízením firem z oblasti obchodu a maloobchodu. Mezi ně se řadí například společnosti Loap, Sparkys nebo ThePhoneHouse. Podílel se na fúzi hračkářských firem v Česku nebo akvizici značky Loap řetězcem obchodů Sportisimo.