Významným nástrojem pro fungování snad každého podnikání je v dnešní době webová prezentace. Existuje množství šablon a systémů, díky kterým si můžete vytvořit web za „pár kaček“, a také ho samostatně spravovat. Daleko složitější je postavit web a následně jej spravovat tak, aby vaši nabídku potenciální klienti našli a obsah prezentace byl efektivní. A tak jste již mohli slyšet pro někoho možná děsivé zkratky jako SEO, SEM, PPC, či termíny jako Google Analytics, cloudové služby atd.

Šířit povědomí o značce a nabízet své produkty a služby na internetu spadá pod tzv. online marketing. Pomoc v této oblasti nabízí nesčetné množství digitálních agentur i živnostníků. Ceny jsou od pár stovek korun měsíčně až po částky, které si nemůže dovolit každý.
Co tedy dělat, když máte omezený rozpočet i nedostatečné znalosti, ale rádi byste využili potenciálu, který digitální svět skýtá? Akciová společnost INTERNET CZ, která podniká pod obchodní značkou Forpsi a která patří k největším poskytovatelům internetových služeb na českém trhu, spojila 11 odborníků z oblasti online marketingu. Díky jejich znalostem, zkušenostem a vstřícnosti vznikl FORPSI e-book s příznačným názvem „Jak naplno využít potenciál vašeho webu“, který je pro zájemce ke stažení zdarma.
Jde o knihu o více než sto stránkách nabitou dvanácti kapitolami týkajícími se různých oblastí digitálního marketingu. Vše je popsáno velice srozumitelně a tuto elektronickou příručku ocení nejen majitelé webů i e-shopů, ale i ti, kdo si chtějí rozšířit znalosti.
„Tímto e-bookem, který obsahuje tipy, návody a inspiraci, chceme pomoci majitelům webů se lépe zorientovat v základech digitálního marketingu a otevřít jim nové perspektivy,“ říká Erich Syrovátka, ředitel INTERNET CZ. Za nápadem s e-bookem stojí podle jeho slov zákazníci firmy. Z rozhovorů s nimi vzešlo, že ne každý podnikatel, majitel webové stránky nebo menší či střední firma, si může dovolit marketingovou agenturu, která by pomohla se SEO, e-mailingem, digitální analytikou nebo obsahem.
Pokud si chcete své znalosti o webu rozšířit, cenná je také kniha Jana Řezáče o webdesignu „Web ostrý jako břitva“, příručka od Jiřího Sedláčka „E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z“ nebo kniha „Internetový marketing s YouTube“ od Michaela Millera. To je však jen slabý výčet kvalitních zdrojů informací. Na trhu je dnes spousta přínosných publikací, které vám pomohou orientovat se ve světě internetu.