Samsung Electronics opět na 6. místě v žebříčku Best Global Brands 2019

Jihokorejská společnost Samsung oznámila, že se v žebříčku Best Global Brands 2019 sestavovaném společností Interbrand opět umístila na šestém místě – a to už třetí rok za sebou. Celková hodnota značky Samsung dosáhla 61,1 miliardy dolarů a vykázala tak meziroční dvouprocentní nárůst. Ve srovnání s rokem 2013 ale hodnota značky vzrostla o více než třetinu.
Ilustrační foto: FAEI.cz

K růstu společnosti přispěly podle jejího vyjádření rozhodující měrou tyto hlavní faktory: Soustavné uvádění inovativních produktů, které vyhovují novému životnímu stylu, trendům a potřebám spotřebitelů, silný růstový potenciál založený na budoucích inovačních technologiích a fakt, že firma je globální jednička na trhu polovodičových pamětí a celkově má vedoucí postavení v tomto sektoru.

Divize společnosti Samsung zaměřená na mobilní technologie dokázala udržet krok s vývojem trhu úspěšným uvedením řady Galaxy. Divize zobrazovacích zařízení si již celých třináct let udržuje vedoucí postavení na trhu díky produktům, jako jsou televizory QLED 8K či displeje mikro LED. V oblasti digitálních spotřebičů si společnost udržela přední postavení na trhu v oblasti chladniček i praček.

K letošnímu úspěšnému umístění přispělo i vedoucí postavení společnosti Samsung na trhu a investice do inovací. Investice společnosti se neomezovaly pouze na vlastní výzkum a vývoj, ale zahrnovaly také úsilí o rozšíření produktového ekosystému prostřednictvím strategických partnerství, jakož i investice do začínajících podniků, které se zaměřují na nové obchodní příležitosti v různých oblastech včetně automobilového průmyslu.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena