Tvůrce e-shopů hlásí téměř dvojnásobný nárůst obratu

Zájem o kvalitní e-shopová řešení na míru v České republice roste. Svědčí o tom i narůstající obrat společnosti Shopsys, který se za poslední dva roky zvýšil o 90 %, tedy téměř na dvojnásobek. Počet realizovaných zakázek firmy se sice během posledních dvou let o něco snížil, ale jejich rozsah vzrostl.
Petr Svoboda ze Shopsys (uprostřed) s investory: Michal Mička (vlevo) a Ondřej Fryc. Foto: Shopsys

Společnost Shopsys, která se specializuje na vývoj předních internetových obchodů na míru, eviduje nárůst obratu za poslední dva z původních 23,8 milionů korun na 45,2 mil. Kč. Ziskovost firmy stoupla o 4,68 milionu korun, přičemž k nárůstu došlo zejména díky zvýšení efektivity práce. S růstem obratu firmy se zvýšil také počet zaměstnanců včetně nového marketingového a finančního ředitele i spuštění HR oddělení.

K výrazné změně došlo také ve velikosti jednotlivých zakázek. Oproti roku 2016 je nyní rozsah typické zakázky několikanásobně vyšší a její cena se pohybuje přes tři miliony korun. „Reflektujeme tak výrazně vyšší nároky našich klientů, kterým poskytujeme kompletní řešení na míru. Od implementace nového e-shopu, přes následnou péči a rozvoj až po návazné marketingové služby,“ říká šéf společnosti Lukáš Havlásek.

Růst firmy je navíc podporován externím financováním. Letos firma Shopsys obdržela další investici, a to ve výši šesti milionů korun. Strategickým investorem je Reflex Capital (zakladatele Mall.cz) Ondřeje Fryce, který do firmy v minulosti již dvakrát investoval. Celkově již společnost získala na vývoj opensource e-commerce platformy Shopsys Framework a jeho expanzi více než 30 mil. Kč.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena