
Společnost Shopsys, která se specializuje na vývoj předních internetových obchodů na míru, eviduje nárůst obratu za poslední dva z původních 23,8 milionů korun na 45,2 mil. Kč. Ziskovost firmy stoupla o 4,68 milionu korun, přičemž k nárůstu došlo zejména díky zvýšení efektivity práce. S růstem obratu firmy se zvýšil také počet zaměstnanců včetně nového marketingového a finančního ředitele i spuštění HR oddělení.
K výrazné změně došlo také ve velikosti jednotlivých zakázek. Oproti roku 2016 je nyní rozsah typické zakázky několikanásobně vyšší a její cena se pohybuje přes tři miliony korun. „Reflektujeme tak výrazně vyšší nároky našich klientů, kterým poskytujeme kompletní řešení na míru. Od implementace nového e-shopu, přes následnou péči a rozvoj až po návazné marketingové služby,“ říká šéf společnosti Lukáš Havlásek.
Růst firmy je navíc podporován externím financováním. Letos firma Shopsys obdržela další investici, a to ve výši šesti milionů korun. Strategickým investorem je Reflex Capital (zakladatele Mall.cz) Ondřeje Fryce, který do firmy v minulosti již dvakrát investoval. Celkově již společnost získala na vývoj opensource e-commerce platformy Shopsys Framework a jeho expanzi více než 30 mil. Kč.