„Chtěli jsme zákazníkům Aukro zjednodušit posílání balíčků, a proto jsme se dohodli na spolupráci se Zásilkovnou. Nyní je možné odbavit přepravu v rámci našeho webu a samozřejmě lze i sledovat průběžný stav zásilky,“ informoval redakci FAEI.cz Jan Sadílek, CEO Aukro.
Nová služba podle něj přináší pro prodávající i kupující zvýšený komfort, vyšší kvalitu a také úsporu času. Zásilkovna má tisíce výdejních míst, a tak je poslání a vyzvednutí pohodlně dostupné. Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta, naší redakci sdělila, že dalším milionům zákazníků platformy Aukro se tak otevřel alternativní způsob doručení.
Jak to prakticky bude fungovat? Prodejci mají od začátku tohoto týdne možnost vystavit nabídky s novým způsobem dopravy Zásilkovna přes Aukro. Při objednávání služby doručení balíčku přes web Aukro získá prodejce podací kód pro podání zásilky. Tu odnese na podací místo Zásilkovny, kde na základě podacího kódu získá štítek.
Ten nalepí na balíček, který je následně předán do přepravy ke kupujícímu. V okamžiku podání zásilky (předání na podacím místě) je prodávajícímu na jeho Aukro účet naúčtována částka za dopravu. Částka je pak fakturována spolu s ostatními poplatky Aukro na standardní faktuře. Přehled fakturovaných částek za dopravu vidí prodejce stejně jako rozpis ostatních poplatků v Moje Aukro.