
Čtyři největší banky na českém trhu Česká spořitelna, ČSOB, KB a Moneta Money Bank mají dohromady kolem deseti milionů klientů, ale že jim dvanáct menších bank neustále uzobává zisky, už pocítily KB a Moneta, zatímco malé banky krůček po krůčku rostou. Ani jedna z nich není ve ztrátě. I nejmladší Trinity Bank už pár desítek milionů vydělala.
Banka Creditas ve snaze získat movitou klientelu v březnu vstoupila i do segmentu prémiového bankovnictví. „Chceme nejmovitějším klientům poskytnout speciální služby na té nejvyšší úrovni a postarat se o všechny jejich potřeby. Věříme, že jim to prémiové bankovnictví zajistí a my rozšíříme naši klientelu,“ napsala nám ředitelka retailového bankovnictví Věra Pavlišová.
Služby osobního bankéře jak v pobočce, tak kdekoli mimo banku, jsou ovšem jen pro zámožnější klientelu. „Prémiové bankovnictví je určeno klientům s investicemi a volnými úsporami u Banky Creditas v částce nad tři miliony korun nebo získaným hypotečním úvěrem v hodnotě nad osm milionů a pravidelným příjmem na účet 75 tisíc korun měsíčně,“ upřesnila Pavlišová.