Bertíci se vrací do obchodů Albert. Zákazníci svým hlasováním rozdělí čtyři miliony korun dětem z dětských domovů

Ve čtvrtek 22. října startuje ve všech hypermarketech a vybraných supermarketech Albert další ročník úspěšného charitativního programu Bertík pomáhá. Zákazníci opět rozhodnou o projektech na podporu dětí ze sociálně ohroženého prostředí z jejich blízkého okolí. Ty nejlepší budou bojovat o jejich hlasy do 5. listopadu. Bertíci pomůžou dětem ve vzdělávání, smysluplném trávení volného času nebo jim zpříjemní prázdniny.
Zákazníci opět rozhodnou o projektech na podporu dětí ze sociálně ohroženého prostředí z jejich blízkého okolí. Foto: Nadační fond Albert

Do letošního dvacátého prvního ročníku přihlásily dětské domovy a neziskové organizace, které pracují se sociálně slabými rodinami a jejich dětmi, téměř 130 projektů.

Správní rada Nadačního fondu Albert z nich vybrala osmdesát nejlepších, které se utkají o hlasy zákazníků. Ve čtyřiceti regionech stojí proti sobě vždy dva projekty, kterým budou zákazníci dávat své hlasy. Rozhodují vždy o konkrétních projektech z jejich regionu. Podpořit tak mohou například volnočasové aktivity dětí, jejich přípravu do života prostřednictvím tréninkových bytů, přípravných kurzů, autoškol či odborných vzdělávacích kurzů.

Stačí vhodit žetonek

Hlasování probíhá pomocí žetonků „Bertíků“, které dostanou zákazníci všech hypermarketů a vybraných supermarketů Albert při platbě svého nákupu. Žetonek následně vhodí do připraveného boxu, čímž dají hlas jednomu ze dvou projektů.

„Stejně jako v minulých letech ani letos žádný z místních projektů neprohraje. Podpoříme oba projekty, liší se jenom částka, kterou získají. Zákazníci si tak mohou být jistí, že každý hlas a vhozený Bertík má smysl,“ vysvětluje programová ředitelka Nadačního fondu Albert, Petra Režná. Vítěz regionu získává podporu v hodnotě 60 tisíc korun, druhý projekt si pak odnese 40 tisíc korun. Celkově Nadační fond Albert rozdělí částku čtyři miliony korun.

Jeden klik, jeden hlas

Novinkou v letošním ročníku je on-line hlasování, které probíhá na webových stránkách Nadačního fondu Albert. Proti sobě se v něm utkají čtyři projekty, které se vážou k více regionům. „Chceme umožnit našim podporovatelům, kteří v čase hlasování nebudou moci navštívit některou z prodejen Albert, kde charitativní kampaň probíhá, aby svým on-line hlasem mohli podpořit znevýhodněné děti,“ vysvětluje Petra Režná.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena