Češi a věrnostní karty. Kolik jich u sebe nosíte?

Tři čtvrtiny Čechů mají v peněžence alespoň jednu věrnostní kartu, 16 procent jich má více než deset. Vyplynulo to z aktuálního výzkumu Public Data Research. Vloni publikované výsledky studie GfK Loyalty Cards pro porovnání tvrdily, že alespoň jednu věrnostní kartu aktivně používá 94 % zákazníků, zatímco průměrný zákazník disponuje deseti kartami, z nichž aktivně využívá osm.

Věrnostní karty mají více ženy než muži. Reprofoto: Rondo.cz

O průzkumu GfK Czech jsme vloni informovali zde. Mimo jiné uvedl srovnání s našimi sousedy: Průměrný Slovák disponuje obvykle devíti kartami, maďarský zákazník mívá věrnostních karet jen šest.

Ale zpět k výzkumu společnosti Public Data Research. Dále vyšlo najevo, že téměř polovina Čechů (48 %), kteří mají nějakou kartu, využívá skutečně jednou za měsíc jednu až dvě. Více než čtvrtina (27 %) měsíčně využívá tři až čtyři věrnostní karty. A pouze čtyři procenta majitelů věrnostních karet nevyužívají žádnou z nich.

Ve srovnání dle pohlaví mají podle letošního průzkumu věrnostní karty více ženy (80 %) než muži (66 %). Třetina Čechů, kteří mají nějakou věrnostní kartu, vlastní jednu až tři. Mimochodem – ve chvíli dotazování, které proběhlo v polovině února na vzorku 5000 respondentů ve věku 18 – 60 let ze všech krajů v ČR, mělo u sebe jednu až tři věrnostní karty 37 % Čechů.

Češi mají dle průzkumu Public Data Research (71 %) dobrý přehled, jaké jsou odměny za sbírání bodů na kartách či jejich využívání. Za nejzajímavější považují odměny za nákupy v supermarketech (53 %). Současně ale vyšlo najevo, 45 % majitelů karet považuje odměny za nákupy za nedostatečné.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena