
„Před třemi lety jsme pochopili, že náš tehdejší model nebyl pro americký trh vhodný. Snad každý se tam ptal na ovládání hlasem. A to jsme tehdy ještě neuměli. Náš současný model to však už plně ovládá, takže mu nic nebrání, aby v Americe uspěl,“ říká k příběhu cesty mobilu pro nevidomé na americký trh ředitel BlindShellu Jan Šimík.
O možnosti proniknout na americký trh firma usiluje od roku 2016 a od té doby společnost navázala řadu partnerství s organizacemi, které mají v USA na starosti pomůcky pro handicapované, mimo jiné s Ministerstvem pro záležitosti veteránů Spojených států amerických (US Department of Veterans Affairs).
Blindshell předpokládá, že vstup na americký trh firmě vytvoří ještě v tomto roce třicet procent jejího letošního obratu. „V březnu 2019 jsme si účastí na velké výstavě v USA ověřili, že zájem o naše telefony skutečně je. Od té doby jsme intenzivně pracovali na verzi pro Spojené státy a během pár týdnů už budou za mořem doslova u zákazníků na stole,“ dodává Šimík.