Český i zahraniční marketing Knihobotu nově povede Radek Hudák

Personálie
Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák. Jeho hlavní misí je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní nejen v České republice, ale i zahraničí. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Do Knihobotu nastupuje Radek Hudák s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí. Foto: Knihobot

Radek Hudák (33) přichází do Knihobotu na pozici CMO ze Shoptetu, kde působil posledních pět let a kde měl na starost marketing pro tři trhy a tři značky – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Za sebou má také práci pro Slevomat, kde několik let vedl marketing a kterou zakončil úspěšným exitem firmy do rukou Secret Escapes za více než 1,5 miliardy korun.

Do Knihobotu nastupuje s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – vloni totiž Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. To s sebou nese nejen rozšíření týmu, ale také vytvoření komunikační a marketingové strategie, které podpoří rozjezd služby i u zahraničních zákazníků.

Hudák tak bude moci zúročit své znalosti zahraničního trhu i fungování e-commerce. „Radek byl pro nás jasná volba. Má obrovské zkušenosti ze svého působení v Shoptetu a Slevomatu, ve kterých měl velký podíl na jejich úspěchu. Osobně jsem ještě nemluvil s kompetentnějším markeťákem, než je Radek,“ komentuje výběr nové posily CEO Knihobotu Dominik Gazdoš.

PSALI JSME:
On-line antikvariát Trh knih má na kontě miliontou prodanou knížku

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.