Český i zahraniční marketing Knihobotu nově povede Radek Hudák

Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák. Jeho hlavní misí je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní nejen v České republice, ale i zahraničí. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Do Knihobotu nastupuje Radek Hudák s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí. Foto: Knihobot

Radek Hudák (33) přichází do Knihobotu na pozici CMO ze Shoptetu, kde působil posledních pět let a kde měl na starost marketing pro tři trhy a tři značky – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Za sebou má také práci pro Slevomat, kde několik let vedl marketing a kterou zakončil úspěšným exitem firmy do rukou Secret Escapes za více než 1,5 miliardy korun.

Do Knihobotu nastupuje s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – vloni totiž Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. To s sebou nese nejen rozšíření týmu, ale také vytvoření komunikační a marketingové strategie, které podpoří rozjezd služby i u zahraničních zákazníků.

Hudák tak bude moci zúročit své znalosti zahraničního trhu i fungování e-commerce. „Radek byl pro nás jasná volba. Má obrovské zkušenosti ze svého působení v Shoptetu a Slevomatu, ve kterých měl velký podíl na jejich úspěchu. Osobně jsem ještě nemluvil s kompetentnějším markeťákem, než je Radek,“ komentuje výběr nové posily CEO Knihobotu Dominik Gazdoš.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena