Dárkové poukazy k Vánocům: pobyty nahrazují estetické zákroky i laserové operace

Mezi vánočními stálicemi, jako jsou elektronika, knihy nebo kosmetika, se stále častěji objevují dárkové poukazy. Oblíbené pobytové zájezdy nebo zážitky čím dál více nahrazují poukazy na estetické zákroky a laserové operace očí, které obdarovaného zbaví brýlí.

Mezi populární dárky patří i peníze, ty každoročně svým blízkým nadělí zhruba čtvrtina Čechů. Hotovost ale mnohokrát nahrazují osobitější dárkové poukazy. Nejčastěji Češi kupují pobytové a zážitkové poukazy, v posledních letech ale hojně nakupují i vouchery na estetické zákroky nebo laserové operace, které pomohou jejich blízkým k lepšímu zraku. „Počet očních i estetických operací na našich klinikách dlouhodobě roste. V souvislosti s Vánocemi stoupá především nákup voucherů, které lze na zákroky použít. Na každé z deseti klinik je možné koupit voucher v hodnotě od jednoho do 10 tisíc korun s platností jeden rok a využitelný na všechny zákroky, které provádíme. Přestože nejčastěji operujeme šedé zákaly, poukazy lidé většinou používají na estetické zákroky a refrakční laserové operace, které zbavují pacienty brýlí,“ uvedl Pavel Stodůlka, přednosta sítě očních klinik Gemini.

Stále více lidí nakupuje vánoční dárky na internetu a stejný trend je patrný také u dárkových poukazů. „Poukazy lze samozřejmě koupit i online na základě požadavku mailem nebo objednat telefonicky. Vouchery nevystavujeme na konkrétní zákrok ani na jméno, a vycházíme tak pacientům maximálně vstříc. Pokud by totiž lékař zjistil, že pacient není na požadovanou operaci vhodný a nemůže mu ji bezpečně provést, poukaz nepropadne. Obdarovaný může poukaz použít na jiný zákrok, než původně plánoval, nebo nově také na nákup doplňků stravy Geminioptal nebo ho dát někomu jinému,“ doplnil Pavel Stodůlka.

Dárkový poukaz je nově možné koupit i na zákrok, který řeší problémy s takzvaným syndromem suchého oka. Syndrom suchého oka, který také způsobuje častá práce s počítačem, tabletem nebo mobilem, trápí stále více lidí. Při těchto činnostech totiž člověk intuitivně méně mrká a povrch oka rychle osychá. To způsobuje pálení a řezání očí. Od letošního roku nabízíme pacientům možnost léčby syndromu suchého oka přístrojem E-Eye. Na spodní víčko pacienta je aplikováno pět světelných záblesků. Ty stimulují nervy v oblasti slzných žláz v očním víčku a tím aktivují jejich činnost. Oko tak na rozdíl od jiných metod, jako jsou například umělé slzy v kapkách, svlažuje vlastní slzný film. Činnost žláz se aktivuje již několik hodin po zákroku, který trvá jen několik málo minut,“ popsal Pavel Stodůlka.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Čtyři z deseti Čechů si nespoří na penzi. Nemají na to

Průzkum
Na penzi si nespoří čtyři z deseti Čechů, nejčastěji ti, kteří ji budou mít v budoucnu nejnižší. Vyplývá to z reprezentativního průzkumu, který pro Asociaci pro kapitálový trh ČR (AKAT ČR) uskutečnila agentura Perfect Crowd a který má redakce Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz) k dispozici.