
Martin Jahn, člen představenstva za oblast Prodej a marketing, říká: „Jarmila Plachá společně se svým týmem inovační centrum ŠKODA AUTO DigiLab výrazně rozvíjela. Pod jejím vedením jsme uvedli na trh služby sdílené mobility, jako například HoppyGo, BeRider nebo Uniqway, a zahájili slibnou spolupráci s mezinárodními start-upy z oboru IT. Děkuji Jarmile Plaché za nasazení a přeji jí mnoho úspěchů. Zároveň mám radost, že se nám v osobě Tillmanna Stauskeho podařilo na důležitý post získat renomovaného marketingového odborníka. Jako vedoucí oddělení Customer Journey Strategy má vynikající cit pro přání a potřeby našich zákazníků. I jemu přeji spoustu úspěšných výsledků.“
Tillmann Stauske založil na začátku své profesní dráhy v roce 1993 reklamní agenturu a jako jednatel ji řídil až do roku 2010. Následně přešel do společnosti Volkswagen AG, v níž působil na různých vedoucích pozicích. Byl vedoucím útvaru zajišťujícího prezentaci značky Volkswagen na mezinárodních autosalonech, v roce 2016 převzal řízení oddělení Marketing a inovace nových služeb mobility, od roku 2017 měl v čele útvaru zaměřeného na uživatelskou zkušenost a nové strategie prodeje odpovědnost za vývoj nových obchodních modelů.
Od června 2021 odpovídá Tillmann Stauske ve společnosti ŠKODA AUTO jako vedoucí oddělení Customer Journey Strategy mimo jiné za oblast inovací a vyhledávání nových příležitostí. Tento post bude zastávat i nadále. ŠKODA AUTO DigiLab má ve vedení tři rovnoprávné členy, kterými jsou od září 2021 také Iva Benešová a Jaroslav Pelant.