Fabia Monte Carlo? Atraktivní auto už za půl milionu. Ale…

Na první pohled to vypadá, jako by se mladoboleslavská automobilka, spadající do německého koncernu Volkswagen, rozhodla kanibalizovat sebe sama. No řekněte sami: Odolali byste tomu, že nová Fabia Monte Carlo je o 38 procent výhodnější, než stejně vybavená Fabia Style?
Pokud budete chtít u Fabie Monte Carlo tuhle červenou barvu, připlatíte si skoro pět tisíc korun. Foto: Škoda Auto

Jak společnost Škoda Auto informovala na začátku tohoto týdne, přichází se třetím výbavovým stupněm nejprodávanějšího modelu automobilu na českém trhu. A ten oproti „nižším“ variantám přináší nejen optické změny, ale hlavně rozsáhlou standardní výbavu. Automobilka současně zveřejnila ceníky této varianty a zpřístupnila zákazníkům modelový konfigurátor.

„Fabia Monte Carlo se odlišuje ještě atraktivnějším designem a k němu přidává doslova vyčerpávající výbavu. Dali jsme si záležet na tom, aby zákazník nemusel za nic důležitého připlácet. Čeští zákazníci dlouhodobě vyhledávají dobře vybavené modely a my věříme, že jim touto verzí vycházíme vstříc,“ informoval vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika Jan Pícha.

To nejdůležitější: Doporučená prodejní cena Fabie Monte Carlo, českého zástupce v konkurencí nabitém segmentu B, začíná na částce 444 900 korun včetně DPH, přičemž podle automobilky jde o dosud nejlépe vybavenou fabii. „Ještě nikdy nenabídl tento model tolik, jako současná generace a tato lifestylová varianta,“ uvedla firma v tiskové zprávě.

Ve standardu jsou třeba 16palcová litá kola s černým lakováním, sportovní sedadla, karbonový dekor, Bi-LED přední světlomety s přisvěcováním do zatáček, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčové zamykání a startování, USB ve zpětném zrcátku, dvouzónová klimatizace apod.

Zdroj: Škoda Auto

Nejvyšší výbavový stupeň charakterizuje také škála výkonných turbomotorů. Zákazníci mohou volit mezi dvěma variantami litrového agregátu 1,0 TSI, tedy benzínové motory s přímým vstřikováním paliva a přeplňováním, s výkonem buď 70 kW, nebo 81 kW. První verze je vždy spojena s pětistupňovou manuální převodovkou.

U druhé si ale lze vybrat mezi šestistupňovou manuální převodovkou, nebo sedmistupňovým dvouspojkovým ústrojím DSG. Vrchol pak podle automobilky představuje motorizace 1,5 TSI s převodovkou DSG s výkonem 110 kW. Za tu si ale zájemce připlatí o sto tisíc víc, než je doporučená cena vozu s motorem o výkonu 70 kW.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 1
Sdílet článek