Felix von Schwanewede se stal market managerem Imperial Brands pro Česko

Novým market managerem společnosti Imperial Brands Česká republika byl od června jmenován Felix von Schwanewede. Do českého týmu přináší rozsáhlé mezinárodní zkušenosti z oblasti prodeje, obchodu a marketingu. Pozici přebírá po Bojanu Stoevskim, který povýšil na manažera polského trhu společnosti. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Novým market managerem Imperial Brands ČR se stal Felix von Schwanewede. Foto: Imperial Brands

Felix von Schwanewede nastoupil do společnosti Imperial Brands v roce 2010. Od té doby působil na různých pozicích téměř po celém světě, vedl týmy v Evropě, na Středním východě i v Asii. Před nástupem na pozici Market Managera ČR působil jako ředitel marketingu, prodeje a obchodu pro region Afrika, Asie, Střední východ, Australasia a střední a východní Evropa (AAACE).

Během svého působení v Imperial Brands dosáhl Felix von Schwanewede mnoha obchodních i marketingových úspěchů. Například v pozici cluster director pro region Spojených arabských emirátů (SAE), Kuwaitu, Qataru, Bahrainu a Ománu zdvojnásobil tržní podíl společnosti v tomto regionu. V SAE úspěšně uvedl na trh vaporizér blu, který během tří měsíců dosáhl vedoucího postavení na trhu.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena