Freshlabels plánuje další expanzi s investicí od Crowdberry

Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roce 2006 s jasným plánem – přinést zákazníkům výjimečné značky, které jen tak někde nenajdou. Firma má nyní v portfoliu více než stovku pečlivě vybraných značek z celého světa, kdy hlavními kritérii jsou design, kvalita a udržitelnost. Vytváří tak protipól k tzv. rychlé a levné módě a současně buduje komunitu zodpovědných zákazníků.
Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roce 2006. Foto: Filip Trefil

Do konce letošního roku firma plánuje zvýšit podíl udržitelné nabídky splňující komplexní kritéria ze současných 50 procent na 75, přičemž k dosažení tohoto cíle má pomoci i vývoj vlastních udržitelných kolekcí. Vloni společnost dosáhla obratu 4,7 milionu eur, za období 2016-2019 rostla meziročně v průměru o 49 procent (CAGR).

Své zákazníky firma oslovuje pokročilou e-commerce platformou ve čtyřech jazykových mutacích s celoevropským dosahem a třemi reprezentativními designovými obchody v Praze a Berlíně. Po loňském spuštění německé verze e-shopu nyní Freshlabels plánuje pokračovat v postupné expanzi do západní Evropy.

Na realizaci těchto cílů chce získat kapitál v objemu 1,5 milionu eur (zhruba 39 mil. Kč – pozn. red.) od soukromých investorů investiční platformy Crowdberry. Investiční kampaň byla spuštěna začátkem dubna, minimální vstupní investice představuje deset tisíc eur.

PSALI JSME:
Z malého fintechu stabilní firmou: BudgetBakers získali rekordní investici z Holandska

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.