
Do konce letošního roku firma plánuje zvýšit podíl udržitelné nabídky splňující komplexní kritéria ze současných 50 procent na 75, přičemž k dosažení tohoto cíle má pomoci i vývoj vlastních udržitelných kolekcí. Vloni společnost dosáhla obratu 4,7 milionu eur, za období 2016-2019 rostla meziročně v průměru o 49 procent (CAGR).
Své zákazníky firma oslovuje pokročilou e-commerce platformou ve čtyřech jazykových mutacích s celoevropským dosahem a třemi reprezentativními designovými obchody v Praze a Berlíně. Po loňském spuštění německé verze e-shopu nyní Freshlabels plánuje pokračovat v postupné expanzi do západní Evropy.
Na realizaci těchto cílů chce získat kapitál v objemu 1,5 milionu eur (zhruba 39 mil. Kč – pozn. red.) od soukromých investorů investiční platformy Crowdberry. Investiční kampaň byla spuštěna začátkem dubna, minimální vstupní investice představuje deset tisíc eur.