Freshlabels plánuje další expanzi s investicí od Crowdberry

Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roce 2006 s jasným plánem – přinést zákazníkům výjimečné značky, které jen tak někde nenajdou. Firma má nyní v portfoliu více než stovku pečlivě vybraných značek z celého světa, kdy hlavními kritérii jsou design, kvalita a udržitelnost. Vytváří tak protipól k tzv. rychlé a levné módě a současně buduje komunitu zodpovědných zákazníků.
Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roce 2006. Foto: Filip Trefil

Do konce letošního roku firma plánuje zvýšit podíl udržitelné nabídky splňující komplexní kritéria ze současných 50 procent na 75, přičemž k dosažení tohoto cíle má pomoci i vývoj vlastních udržitelných kolekcí. Vloni společnost dosáhla obratu 4,7 milionu eur, za období 2016-2019 rostla meziročně v průměru o 49 procent (CAGR).

Své zákazníky firma oslovuje pokročilou e-commerce platformou ve čtyřech jazykových mutacích s celoevropským dosahem a třemi reprezentativními designovými obchody v Praze a Berlíně. Po loňském spuštění německé verze e-shopu nyní Freshlabels plánuje pokračovat v postupné expanzi do západní Evropy.

Na realizaci těchto cílů chce získat kapitál v objemu 1,5 milionu eur (zhruba 39 mil. Kč – pozn. red.) od soukromých investorů investiční platformy Crowdberry. Investiční kampaň byla spuštěna začátkem dubna, minimální vstupní investice představuje deset tisíc eur.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena