
„Komunikace je pro pomáhající organizaci naprosto klíčová – nejen při krizových situacích, ale pomáhá také zpřístupnit naše služby lidem, kteří by za námi na pobočku třeba ani nepřišli. I díky PR aktivitám evidujeme u digitálního vzdělávání více než 88 tisíc účastníků a zhruba 40 procent klientů už podává žádosti o dávky online,“ říká Daniel Krištof, generální ředitel Úřadu práce ČR.
Kateřina Pavlíková poslední tři roky působila v cestovní kanceláři Čedok, kde vedla komunikaci a sociální sítě v České republice a v posledních dvou letech také na Slovensku.
Předtím se přes čtyři a půl roku podílela na PR největšího tuzemského mezinárodního letiště a komunikovala za skupinu Letiště Praha i jako tisková mluvčí dceřiných společností Czech Airlines Handling a Czech Airlines Technics. Předchozí zkušenosti má také ze Svazu průmyslu a dopravy ČR.
„S velkou pokorou chci využít všechny svoje zkušenosti z oboru, abychom s celým týmem pokračovali v transparentní prezentaci úřadu v médiích, ale také dostali všechny novinky k těm, kteří je potřebují. Zároveň se těším na výzvu spojenou s transformací úřadu práce a digitalizací státní správy,“ uvádí Pavlíková.