
Spolupráce obou organizací trvá už několik let, letos se proměnila v projekt, který spojuje lidi napříč světy skrze chuť a vůni kávy. „Tichý svět pro nás není jen dodavatelem, ale je dlouholetým partnerem, s nímž sdílíme hodnoty, jako jsou férovost, respekt a lidskost. Káva je symbolem spojení – a my jsme rádi, že právě takto můžeme spojovat i světy lidí slyšících a neslyšících,“ říká Gabriela Pelnářová, Vedoucí marketingového oddělení v Raiffeisen – Leasing, který patří mezi přední poskytovatele financování aut, strojů, technologií i nemovitostí.
Každý balíček kávy z Tiché kavárny nese označení „Příběh DOBRÉ kávy“. Směs 100% férových zrn ručně balí zaměstnanci s hendikepem v Tiché kavárně – místě, kde se potkává svět slyšících a neslyšících. Grafiku obalu navrhl sluchově postižený grafik a prostřednictvím QR kódu se obdarovaní mohou seznámit s kávou i ve znakovém jazyce.
Tichý svět se dlouhodobě snaží otevírat svět neslyšících veřejnosti – a to hlavně prostřednictvím svých provozů, kterými jsou Tichá kavárna, Tichá cukrárna, Tichý jazyk – kurzy znakového jazyka nebo Tiché zprávy. Každý z nich dává práci lidem převážně se sluchovým postižením a pomáhá jim s jejich plnohodnotným zapojením do společnosti. Potýkají se totiž často s předsudky a neznalostí specifik práce s lidmi se sluchovým postižením ze strany zaměstnavatelů.
„Moc si vážíme, že spolupráce s Raiffeisen – Leasing trvá už řadu let a má smysl pro obě strany. Letos přinášíme něco, co má vůni i chuť dobrého skutku. Díky této podpoře můžeme naše projekty nejen realizovat, ale také rozvíjet a řídit se tím, že dobré věci mají vznikat správným způsobem – s respektem k lidem i k planetě,“ doplňuje Eva Štípková, vedoucí komunikace v Tichém světě.











