
Gamazova vybudovala marketing v NutrionPro, kde se zároveň podílela na uvedení této značky nejen na český, ale také polský a německý trh. Díky působení v AAA Auto má bohaté zkušenosti i s datovou analýzou. V Knihobotu bude mít na starost výkonnostní marketing napříč trhy, na kterých značka působí.
V Knihobotu bude mít Gamazova odpovědnost za vedení digitálního týmu a řízení všech výkonnostních kanálů. Jejím cílem je vybudovat výkonný růstový engine – strukturovaný systém pro rychlé testování hypotéz, datovou optimalizaci a škálování kampaní.
„Knihobot mě oslovil svou ambicí a také tím, jak lidský a motivovaný tým tu je. Věřím, že právě v takovém prostředí – s jasnou vizí, silným produktem a rychlým tempem – se dá vytvořit něco opravdu velkého. Mým cílem je posunout digitální růst na další úroveň a pomoci firmě v mezinárodní expanzi,“ uvedla Ksenia Gamazova.