
Firma o tom informovala redakci Finančních a ekonomických informací (faei.cz) s tím, že cílem Glavinić Pivoňkové bude další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. Vytvoření samostatné pozice ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti, uvedla skupina.
Glavinić Pivoňková se zaměří na kvalitu zákaznické zkušenosti ve všech kontaktních bodech, od akvizice až po poprodejní servis a řešení reklamací. Bude pravidelně sledovat klíčové ukazatele zákaznické spokojenosti, jako je NPS a zákaznická retence, a přinášet konkrétní návrhy na zlepšení. (NPS, Net Promoter Score, je míra spokojenosti zákazníků a jejich loajality, pozn. red.).
Do Aures Holdings Lenka Glavinić Pivoňková přichází po úspěšné kariéře na vedoucích pozicích v předních finančních společnostech, jako jsou Deutsche Leasing, Citibank nebo EY.