Libor Myška ve vedení společnosti ŠKODA AUTO Deutschland

Po pěti úspěšných letech odchází Frank Jürgens z vedení společnosti ŠKODA AUTO Deutschland. Jeho nástupcem se stane Libor Myška, který do ŠKODA AUTO Deutschland přichází z centrály společnosti ŠKODA AUTO v České republice, kde dosud vedl oddělení Řízení prodeje.
Libor Myška na novou pozici ve vedení ŠKODA AUTO Deutschland nastoupí v lednu 2022 z postu vedoucího řízení prodeje v centrále společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. Foto: Škoda Auto

ŠKODA AUTO Deutschland se řadí mezi největší importérské organizace automobilky ŠKODA, do její sítě patří 1300 autorizovaných prodejních a servisních míst po celé spolkové republice. ŠKODA je zde již 11 let v řadě nejprodávanější dováženou automobilovou značkou a v současnosti jí na největším trhu v Evropské unii patří již 5. příčka.

Libor Myška se pozice jednatele v oblasti Prodeje společnosti ŠKODA AUTO Deutschland se sídlem ve Weiterstadtu ujme 1. ledna 2022. Nahradí Franka Jürgense, který odchází v srpnu do penze. Do nástupu českého manažera bude povinnosti spojené s tímto postem dočasně zastávat Dr. Steffen Spies, který má u německého importéra na starosti oblast financí.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za prodej a marketing, říká: „Frank Jürgens v uplynulých pěti letech mimořádně přispěl k úspěchům značky ŠKODA na německém trhu. Rád bych mu při této příležitosti srdečně poděkoval za jeho nasazení. V osobě Libora Myšky získáváme pro toto významné odbytištěšpičkového profesionála s bohatými zkušenostmi z oblasti prodeje. Velmi se těším na to, až budu moci sledovat jeho působení v čele značky ŠKODA v Německu.“

Libor Myška je od roku 2013 vedoucím Řízení prodeje v centrále společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. V Praze vystudoval na Českém vysokém učení technickém obor Konstrukce automobilů a v automobilce pracuje již od roku 1994. Po působení v oblasti Controllingu nastoupil do představenstva polského zastoupení značky ŠKODA. V letech 2008 až 2011 odpovídal za Řízení prodeje společnosti ŠKODA AUTO, v roce 2012 za oblast Prodeje originálních dílů a příslušenství značky ŠKODA.

Pod vedením Franka Jürgense zvýšila ŠKODA svůj podíl na německém trhu z 5,6 procenta v roce 2016 na 6,2 procenta (stav v květnu 2021). V roce 2019 si značka na německém trhu připsala poprvé více než 200 000 nově zaregistrovaných vozů ročně. V uplynulých 15 měsících ovlivněných důsledky koronavirové pandemie si ŠKODA dále upevnila svou tržní pozici a v současnosti je již na 5. místě mezi nejprodávanějšími značkami automobilů v Německu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Proč euro zlevňuje a americký dolar zdražuje?

Analýza
Směnný kurz české koruny je v posledních letech velmi dynamický a mění se v závislosti na několika nejdůležitějších faktorech: Úrokovém diferenciálu, ekonomická síle, politické stabilitě, tržnímu sentimentu a mezinárodnímu obchodu.