
Hobzová přináší do vedení marketingového týmu CZ/SK bohaté zkušenosti z oblasti e-commerce, digitálního marketingu a category managementu. Poslední dva roky působila jako Head of eCommerce Europe se sídlem v Praze a ve Vídni, kde vedla evropský tým a nastavovala strategii online prodeje.
Předtím zastávala několik klíčových pozic v rámci Henkel CZ/SK, například Head of Commercial Excellence, Head of CM & NRM & Digital & E-commerce nebo Senior Brand Manager pro značky jako Somat, Pur, Bref a Clin.
„Těší mě, že mohu vést marketingový tým v Česku a na Slovensku v této době, kdy se chování spotřebitelů dynamicky mění a digitalizace otevírá nové příležitosti pro značky Henkel. Mým cílem je posilovat naše značky na trhu a podpořit jejich další růst,“ uvedla Marie Hobzová.

Jana Očadlíková je jednou ze zkušených manažerek v rámci Henkel Slovensko a Henkel ČR. Do společnosti nastoupila už v roce 1997 a během více než dvou desetiletí postupně zastávala pozice Brand Manager, Category Manager Laundry & Home Care a Head of Marketing Laundry & Home Care v Česku a na Slovensku.
Od roku 2023, po sloučení obchodních divizí Laundry & Home Care a Beauty Care, působila jako Head of Marketing Consumer Brands CZ/SK. V této roli koordinovala marketingové aktivity širokého portfolia značek a podporovala transformaci společnosti na novou organizační strukturu.
Personální změny jsou součástí dlouhodobé strategie firmy Henkel, která podporuje rozvoj talentů a nabízí manažerům příležitosti k mezinárodnímu kariérnímu růstu. Zkušenosti Hobzové v digitálním a e-commerce prostředí přinesou nové impulzy pro marketingové aktivity na českém a slovenském trhu, zatímco Očadlíková bude ze své nové pozice posilovat značky Henkel na evropské úrovni.