Marketingová akce Raiffeisenbank: Na rok nebo na půl roku?

Je neuvěřitelné, s jakou tvrdošíjností Finparáda umisťuje ve svém pravidelném měsíčním přehledu nejlepších sazeb na spořicích účtech na prvním místě Raiffeisenbank s úrokovou sazbou do 150 tisíc korun 0,1 procenta, a až po splnění několika podmínek (nový klient, běžný účet, počet transakcí atd.) pak 0,6 procenta. U Finparády pak banka vede jak v pásmu do 300 tisíc korun, tak v pásmu do 600 tisíc korun. I v pásmu nad 600 tisíc je Raiffeisenbank ještě třetí!
Na tříprocentní zhodnocení si sáhnou jen noví klienti Raiffeisenbank. Koláž: FAEI.cz

V případě Raiffeisenbank jde o dočasnou vábničku, kterou banka zastírá jen v televizní reklamě. Na webu už se zájemce (u bank zavedenou salámovou metodou – pozn. aut.) dozví, co ho čeká.

Pro seriózní finanční web by to však měla být informace alespoň označená hvězdičkou, byť čistě matematicky jsou výpočty Finparády v pořádku.

Na přímý dotaz, proč tomu tak není, nám Valerie Koubová z Finparády napsala: „V případě žebříčku spořicích účtů sledujeme také akční nabídky bank. V tomto případě nabízí RB u Spořicího účtu XL 3% sazbu na půl roku pro pásmo do 150 tis. Kč. Z tohoto důvodu se umisťuje v žebříčku pro všechna pásma.“

Jenže 25. ledna Finparáda napsala: „Na lednové žebříčky spořicích účtů měla největší vliv marketingová akce Raiffeisenbank, která nabízí na spořicím účtu úrokovou sazbu 3 procenta ročně.“ Tak ročně nebo na půl roku? Necháme na Finparádě, ať si sjednotí názory, a chceme věřit, že jde jen překlep.

Ve svém příštím žebříčku pak Finparáda určitě neopomene zveřejnit další, tentokrát nemarketingové propady úrokových sazeb pro lidi, kteří si spoří.

Zdroj: finparada.cz

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 1
Sdílet článek