Martin Maláník v Capgemini Česká republika povýšil

Novým manažerem marketingového segmentu (Head of Market Segment) se ve společnosti Capgemini Česká republika stal Martin Maláník. Firma o tom informovala v tiskové zprávě. Maláník v Capgemini působí od června loňského roku a již dříve se podílel na transformaci společnosti s cílem zvýšení kvality lokálně poskytovaných služeb a agilního fungování.
Novým manažerem marketingového segmentu (Head of Market Segment) se ve společnosti Capgemini Česká republika stal Martin Maláník. Foto: Capgemini Česká republika

„Capgemini Česká republika se bude i nadále profilovat jako důvěryhodný, praktický partner pro enterprise sféru. Rádi bychom přinášeli širokou škálu služeb Capgemini jako společnosti globální velikosti a umístili ji tak mezi pět nejvýznamnějších konzultačních společností na českém trhu,“ uvedl nový manažer marketingového segmentu.

„IT jsem si prošel, jak se říká odspodu. Začal jsem jako programátor, navázal IT architekturou, delivery managementem, a nakonec se posunul k vrcholovému managementu. Věřím, že poctivá práce a důraz na vytváření reálných hodnot, jsou tím správným receptem pro úspěch jednotlivce i společnosti,“ konstatoval.

Martin Maláník má v oblasti IT dvacetileté zkušenosti. Pracoval na technických, manažerských a řídících pozicích v předních IT firmách. Když není v práci, tak se věnuje hlavně rodině, programuje a také se zajímá o ekonomii a psychologii. Kromě toho se po letech vrací k bojovým uměním a střelbě.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena