Novinky v osobních financích: Ověřte si, zda vám opravdu volá váš bankéř

Právě končící týden byl na novinky ze světa osobních financí poměrně chudý. Nejvíce nás zaujala zpráva České spořitelny, jejíž klienti si díky aplikaci George klíč mohou ihned ověřit, zda jim opravdu volá bankéř Spořky.
Klienti České spořitelny si nově mohou ihned ověřit, zda jim opravdu volá jejich bankéř ze Spořky. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Česká spořitelna informovala, že tzv. vzdálené ověření bankéře již úspěšně otestovala během několika posledních měsíců při hovorech z pobočkové sítě, kontaktního centra v Prostějově či Ostravě, a že ho nyní spouští na všech externích call centrech, které využívá. V pilotním provozu si možnost ověření bankéře vyzkoušelo v průměru 20 tisíc klientů měsíčně.

Klienti banky si mohou při telefonních hovorech s bankéřem snadno ověřit, že jde o skutečného zaměstnance banky. Během hovoru stačí bankéře vyzvat, aby zaslal klientovi do aplikace George klíč push notifikaci, ve které je informace o jménu bankéře, jeho telefonním čísle a také je zde uveden unikátní čtyřmístný kód. Ten bankéř, na vyzvání klienta, následně přečte.

Moneta Money bank informovala, že prostřednictvím své nadace Moneta Clementia odpustila od loňského května svým klientům v nouzi již více než 11 milionů korun. Nadace je určena těm, kteří se ne vlastní vinou ocitnou v kritické životní situaci, v jejímž důsledku nejsou schopni nadále splácet své finanční závazky. Letos požádalo o odpuštění dluhu celkem 89 klientů, nadace vyhověla 17 z nich.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena