
Česká spořitelna informovala, že tzv. vzdálené ověření bankéře již úspěšně otestovala během několika posledních měsíců při hovorech z pobočkové sítě, kontaktního centra v Prostějově či Ostravě, a že ho nyní spouští na všech externích call centrech, které využívá. V pilotním provozu si možnost ověření bankéře vyzkoušelo v průměru 20 tisíc klientů měsíčně.
Klienti banky si mohou při telefonních hovorech s bankéřem snadno ověřit, že jde o skutečného zaměstnance banky. Během hovoru stačí bankéře vyzvat, aby zaslal klientovi do aplikace George klíč push notifikaci, ve které je informace o jménu bankéře, jeho telefonním čísle a také je zde uveden unikátní čtyřmístný kód. Ten bankéř, na vyzvání klienta, následně přečte.
Moneta Money bank informovala, že prostřednictvím své nadace Moneta Clementia odpustila od loňského května svým klientům v nouzi již více než 11 milionů korun. Nadace je určena těm, kteří se ne vlastní vinou ocitnou v kritické životní situaci, v jejímž důsledku nejsou schopni nadále splácet své finanční závazky. Letos požádalo o odpuštění dluhu celkem 89 klientů, nadace vyhověla 17 z nich.