Nový web Poštovní spořitelny je přehlednější a nabídne jednodušší nákup produktů

Poštovní spořitelna spouští od 14. září nové webové stránky na adrese www.postovnisporitelna.cz. Mají za cíl lépe vyjadřovat hodnoty Poštovní spořitelny: jednoduchost, férovost a dostupnost. Obsahem i stylem prezentace chtějí uspokojit i mladší věkovou skupinu klientů.

Stávající portál erasvet.cz už funguje přes osm let, proto nastal čas na změnu: „Stránky potřebovaly oživit z hlediska designu i s ohledem na responzivitu, resp. zobrazení na tabletechchytrých telefonech. Web také více než kdy dříve podporuje proklientský přístup a snaží se budovat loajalitu ze strany návštěvníků,“ říká Přemysl Hanzelka, zodpovědný za vedení Segmentu Poštovní spořitelny. Zároveň dodává, že uživatelé se i nadále budou na stránkách setkávat s oblíbenými Poštovními skřítky. „Skřítci samozřejmě nemohou chybět. Naši klienti si je vyloženě oblíbili. Rodina skřítků ztělesňuje identitu Poštovní spořitelny jako přátelské a dostupné značky pro všechny.“

Vše důležité naleznou klienti na webu ve formě krátkých, ale jasných sdělení. Produkty jsou přehledně seřazeny do jednotlivých sekcí. „Detail produktu je uzpůsoben pro 2 typy uživatelů – jak pro uživatele, kterým stačí základní info o produktu a hned chtějí mít možnost produkt sjednat, tak i pro uživatele, kteří chtějí detailnější informace včetně ceníků, podmínek a mnoho dalšího,“ vysvětluje Jiří Prokešagentury MindStream, která s klientem na návrhu nového webu spolupracovala.

Návštěvníci nových stránek se na nich rychle zorientují, a snadno tak najdou oblíbené internetové bankovnictví, mapu poboček a bankomatů či kontakt na bezplatnou infolinku. Krokem vpřed je snížení počtu klienty méně využívaných stránek. Na novém webu jich bude celkově polovinu méně. Web plně odpovídá potřebám mladší generace, ale i dříve narození uživatelé se na něm budou cítit jako doma a jednoduše se zorientují, uzavírá Přemysl Hanzelka.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru