Novým CEO Inveo je Jaroslav Holý. E-commerce agentura dále posílí své marketingové kompetence a pomůže v rozletu i start-upům

Technologická agentura Inveo, která se specializuje na tvorbu komplexních e-commerce řešení a má za sebou velké projekty pro značky jako ASKO, Alpine Pro, L'Oréal, Teta, J&T Banka a další, má nového CEO. Do čela agentury se postavil Jaroslav Holý, jehož cílem bude přetvořit Inveo v marketingový a byznysový hub pro celou e-commerce scénu i domovskou skupinu V-Sharp, pod níž spadá také logistický start-up DoDo nebo venture studio V-Sharp Alpha.
Do čela agentury Inveo se postavil Jaroslav Holý. Foto: Inveo

Agentura Inveo založená Michalem Menšíkem se již přes 10 let soustředí na tvorbu komplexních e-commerce řešení, a to od tvorby e-shopů přes přípravu marketingové strategie a její exekuci až po profesionální direct-mailing s pomocí vlastního nástroje MailForce.

Nyní chce Inveo posílit svou kompetenci plnohodnotné marketingové agentury a vedle technologicky náročných projektů uspokojit také poptávku ze strany firem, které hledají komplexnější řešení – od stavby webů přes proměnu vizuálního stylu až po pokrytí komunikace na sociálních sítích.

Na této cestě Inveo povede nový CEO Jaroslav Holý, který se mimo jiné 13 let pohyboval v segmentu hraček v rámci trhů střední a východní Evropy. Byl také marketingovým ředitelem CzechInvestu nebo investiční skupiny Natland či start-upu SIGNI zaměřeného na elektronické podpisy. S agenturou Inveo se setkal při svém působení jako Managing Director úspěšného projektu oživení a přestavby HyperInzerce.

„Chceme být stále první volbou pro technologicky náročné projekty z oblasti e-commerce, ale vnímáme jako zásadní také to, aby se z Inveo stal plnohodnotný byznysový akcelerátor pro celý trh i pro projekty z naší skupiny. V-Sharp prostřednictvím svého venture studia V-Sharp Alpha investuje do nadějných start-upů a Inveo těmto firmám dokáže pomoci jak s vývojem, tak i marketingem,“ dokresluje aktuální směr Inveo nový CEO Jaroslav Holý a dodává: „Inveo má obrovskou zkušenost a perfektní znalost aktuálních technologií. Umíme dobře pracovat s designem i samotným produktem. Má role je vše správně poskládat a nabídnout klientům ucelený balíček, kterému může v našem regionu konkurovat jen málokdo.“

Dobrým příkladem přínosu Inveo pro start-upy ze segmentu e-commerce je příběh logistické firmy DoDo, kterou Menšíkovo Inveo koupilo od KKCG Karla Komárka. S pomocí Inveo DoDo během pěti let vyrostlo z malé B2C služby o dvou vozech ve významného mezinárodního hráče na poli logistiky poslední míle, jehož flotila aktuálně čítá přes 800 vozů a balíčky pro DoDo rozváží 1 800 kurýrů. Daří se přitom i samotnému Inveu.

„Inveo za poslední roky ušlo obrovskou cestu. Z malého developerského týmu vznikla perfektně fungující agentura s širokým portfoliem služeb i pro ty nejnáročnější klienty. Nyní je čas se více zaměřit na podporu star-tupů a projektům v rámci V-Sharp Alpha poskytnout kvalitní technologickou, byznysovou i marketingovou podporu pro další růst, abychom mohli zopakovat úspěšný příběh DoDo,“ popisuje zakladatel a dodnes i majitel Inveo Michal Menšík.

Kromě „nakopnutí“ logistického start-upu DoDo se Inveo může pochlubit také řadou dalších rozsáhlých projektů na poli e-commerce, a to včetně vytvoření on-line outletu pro oblíbenou českou značku Alpine Pro, tvorby nové vizuální identity pro Mezinárodní hudební festival Český Krumlov nebo celkové přestavby inzertního portálu HyperInzerce, ze kterého chce Inveo do tří let udělat jedničku na trhu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.