
Bohdan Fedor absolvoval hudební teorii na bratislavské Vysoké škole múzických umění a má za sebou několik vedoucích pozic v marketingu. Po tříletém angažmá u TV JOJ působil šest let v marketingovém týmu Zuno Bank, přes tři roky z toho zastával pozici ředitele marketingu celé skupiny. Jeho další kroky směřovaly do marketingového oddělení Mall Group, jemuž šéfoval.
Nyní se ujímá vedení marketingu právě v technologickém startupu Ydistri. Za úkol bude mít především zvýšit povědomí o značce, vybudovat účinný akviziční funnel a nastavit dlouhodobě funkční komunikační strategii pro budování vztahu s potenciálními zákazníky s pomocí obsahového marketingu. Právě s ním má Fedor z dosavadních pozic bohaté zkušenosti.
„Je to pro mě skvělá výzva, protože Ydistri se dotýkají velmi odborná B2B témata, u kterých je nutné nejprve edukovat trh, aby bylo možné manažerům v retailových firmách ukázat plný přínos, který by implementace systému Ydistri přinesla. Určitě budu nucen vystoupit z komfortní zóny, ale o to více se na svoji práci v Ydistri těším,“ informoval Bohdan Fedor.
Ve volném čase se Fedor věnuje hudební produkci, kterou i vystudoval. Vlastní e-shop s 3D zvuky, dále tráví volný čas hikingem nebo jógou. Za své hodnoty považuje minimalistický styl života, a především důraz na co možná největší omezení plýtvání. Jeho dalším velkým zájmem je pak historie marketingu a marketing obecně.