Z Vafo Praha po osmi letech odchází marketingový ředitel Martin Šámal

Personálie
Český výrobce a distributor super prémiových krmiv pro domácí zvířata, Vafo Praha, změní po osmi letech obsazení pozice marketingového ředitele. Dosavadní šéf Martin Šámal opouští svou funkci, do níž nastoupil v září 2014. Od té doby vybudoval v původně české rodinné firmě oddělení, které pokrývá marketing nejen v ČR, ale i na dalších 14 trzích.
Z Vafo Praha po osmi letech odchází marketingový ředitel Martin Šámal. Foto: Vafo Praha

„Martin vybudoval své oddělení prakticky od nuly. Přišel s jasnou vizí, kterou si dokázal nejen prosadit, ale také uvést v život. Nadchl a zapálil nás do budování našich značek. A nejen nás, ale i týmy mnoha obchodních partnerů napříč evropskými trhy. Vlastně nás naučil, o čem marketing je,“ shrnul dosavadní spolupráci Jakub Majer, CEO společnosti VAFO Praha.

Během prvních tří let dostal Šámal se svým týmem značku Brit do pozice silného lídra na trhu chovatelských potřeb a on-line prodeje v ČR. Od roku 2017 začalo oddělení s marketingovou podporou působit i na dalších trzích, kde se například v Polsku podařilo posunout výše zmíněnou značku mezi tři nejlepší na trhu.

PSALI JSME:
Na domácích mazlíčcích nešetříme, jen za jejich krmivo dáme ročně 5,6 miliardy

Díky efektivnímu řízení marketingu se obraty společnosti na 14 trzích za dobu Šámalova působení zvýšily téměř šestinásobně na hodnotu několika miliard korun. „Podařilo se nám dobít pozici lídra v oblasti výroby a distribuce krmiv na českém trhu a Brit se stal v evropském měřítku signifikantní značkou,“ sdělil Martin Šámal naší redakci.

Výše zmíněné se propsalo do mnoha ocenění. Za vybudování mezinárodně úspěšné značky získal Šámal v roce 2018 ocenění Marketér roku. Vlajková loď Brit je od roku 2016 držitelem ocenění Czech Superbrand a poslední dva roky je držitelem tohoto ocenění i na Slovensku. V ČR a na Slovensku se také Brit opakovaně stal Nejdůvěryhodnější značkou.

PSALI JSME:
Co dělat, když zemře váš čtyřnohý přítel? Víme, kde jsou v Česku zvířecí hřbitovy

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.