„Martin vybudoval své oddělení prakticky od nuly. Přišel s jasnou vizí, kterou si dokázal nejen prosadit, ale také uvést v život. Nadchl a zapálil nás do budování našich značek. A nejen nás, ale i týmy mnoha obchodních partnerů napříč evropskými trhy. Vlastně nás naučil, o čem marketing je,“ shrnul dosavadní spolupráci Jakub Majer, CEO společnosti VAFO Praha.
Během prvních tří let dostal Šámal se svým týmem značku Brit do pozice silného lídra na trhu chovatelských potřeb a on-line prodeje v ČR. Od roku 2017 začalo oddělení s marketingovou podporou působit i na dalších trzích, kde se například v Polsku podařilo posunout výše zmíněnou značku mezi tři nejlepší na trhu.
Díky efektivnímu řízení marketingu se obraty společnosti na 14 trzích za dobu Šámalova působení zvýšily téměř šestinásobně na hodnotu několika miliard korun. „Podařilo se nám dobít pozici lídra v oblasti výroby a distribuce krmiv na českém trhu a Brit se stal v evropském měřítku signifikantní značkou,“ sdělil Martin Šámal naší redakci.
Výše zmíněné se propsalo do mnoha ocenění. Za vybudování mezinárodně úspěšné značky získal Šámal v roce 2018 ocenění Marketér roku. Vlajková loď Brit je od roku 2016 držitelem ocenění Czech Superbrand a poslední dva roky je držitelem tohoto ocenění i na Slovensku. V ČR a na Slovensku se také Brit opakovaně stal Nejdůvěryhodnější značkou.