Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Novým ředitelem marketingu a inovací společnosti Edenred se stal Vladimír Rejlek (43 let). Má za sebou bohaté, téměř dvacetileté zkušenosti ze světa digitálního marketingu.
Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek. Foto: Edenred

Vladimír Rejlek založil agenturu Publicis Modem, která byla digitální částí komunikační skupiny Publicis Groupe. Následně byl šéfem digitální komunikace v další mezinárodní agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty, jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, Komerční banka a další.

Na straně zadavatelů kampaní se pohybuje Vladimír Rejlek poslední tři roky, před svým příchodem do Edenredu řídil digitální marketing a transformaci cestovní kanceláře Blue Style. Do Edenredu Vladimír Rejlek nastupuje na pozici, která se uvolnila po loňském odchodu Jakuba Ryby.

Vladimír Rejlek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. Ve volném čase se věnuje především své devítileté dceři. Je filmovým a hudebním fandou, rád čte a sportuje – hraje fotbal a tenis, věnuje se také běhu.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena