Novým vedoucím prodeje ŠKODA AUTO Česká republika se stává Jan Pícha

Na pozici vedoucího prodeje ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje od 1. června Jan Pícha. Zkušený manažer pracuje v automobilovém průmyslu téměř 30 let, pro automobilku ŠKODA AUTO pak více než 15 let. Jeho úkolem bude vedení prodeje nových a ojetých vozů ŠKODA s cílem dále posílit pozici jedničky českého automobilového trhu.
Na pozici vedoucího prodeje ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje od 1. června Jan Pícha. Foto: Škoda Auto

Jan Pícha (52) je absolventem strojní fakulty ČVUT a automobilovému průmyslu zasvětil celý svůj profesní život. Po ukončení studia v roce 1992 nastoupil do tehdejší společnosti Import Volkswagen Group, kde prošel různými pozicemi v odděleních rozvoje prodejní sítě a aftersales. V roce 2005 se připojil k automobilce ŠKODA, když nastoupil do funkce aftersales managera u slovenského importéra. V roce 2009 převzal tutéž pozici u firmy SAIC ŠKODA v čínské Šanghaji. V roce 2013 se vrátil do České republiky a nastoupil jako vedoucí marketingu aftersales v Mladé Boleslavi.

V loňském roce převzal odpovědnost za strategii prodeje fleetovým zákazníkům a rozvoj programů s ojetými vozy. Do ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje v době, kdy se celý trh bude muset vypořádat s mnoha výzvami. „Věřím, že to nejhorší covidové období máme za sebou. Jsem přesvědčen, že se stále se rozšiřujícím produktovým portfoliem včetně nového elektrického modelu ENYAQ iV dokážeme úspěšně oslovit širokou fleetovou i privátní klientelu. Těším se zejména na spolupráci se silnou dealerskou sítí v regionech,“ říká Jan Pícha, nový vedoucí prodeje ŠKODA AUTO Česká republika.

„Jsem rád, že můžeme oznámit významnou posilu našeho týmu, a přeji Janu Píchovi hodně úspěchů v jeho nové roli. Ujímá se odpovědnosti za oblast prodeje v situaci, která není jednoduchá a staví před jeho tým řadu překážek. Věřím však, že i díky svým dlouholetým zkušenostem v automobilovém průmyslu si s nimi poradí se ctí a přispěje k dalšímu posílení pozice značky ŠKODA jako jasného lídra tuzemského trhu. V osobě Jana Píchy získáváme profesionála, který dobře rozumí procesům uvnitř společnosti ŠKODA AUTO, což se mu bude v této náročné době velmi hodit,“ uvítal nového kolegu vedoucí obchodní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Jiří Maláček.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.