Petr Chvojka vede oddělení nákupu v Penny

Novým vedoucím oddělení nákupu společnosti Penny se stal Petr Chvojka. Firma o tom informovala Finanční a ekonomické informace prostřednictvím tiskové zprávy. Chvojka bude mít na starosti nejen každodenní řízení nákupního týmu, ale také další rozvoj sortimentní strategie, budování vztahů s dodavateli a posilování role privátních značek.
Novým vedoucím oddělení nákupu společnosti Penny se stal Petr Chvojka. Foto: Penny Market
Novým vedoucím oddělení nákupu společnosti Penny se stal Petr Chvojka. Foto: Penny Market

V roli vedoucího nákupu chce uplatnit více než 15 let zkušeností s rozvojem obchodních oddělení, především v maloobchodním sektoru. Před nástupem do Penny působil Petr Chvojka pět let ve společnosti Rohlik Group, kde měl na starosti zavádění a rozvoj privátních značek na několika evropských trzích.

Ještě předtím strávil deset let ve společnosti Lidl, kde zastával různé pozice v rámci nákupního oddělení a získal zde hluboké znalosti o fungování diskontního prodeje.

Ve své profesní dráze se Chvojka specializuje především na oblast sortimentní strategie, vyjednávání s dodavateli a vývoji nových produktů, a to zejména v segmentu potravin. Jeho přístup staví na důkladném porozumění zákaznickému chování a znalosti trendů v dynamickém retailovém prostředí.

Petr Chvojka má doktorát z ekonomie a managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze a několik let působil na univerzitě v německém Bayreuthu. Ve volném čase se aktivně věnuje lednímu hokeji, který hraje v pražské amatérské lize.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek