
V roli vedoucího nákupu chce uplatnit více než 15 let zkušeností s rozvojem obchodních oddělení, především v maloobchodním sektoru. Před nástupem do Penny působil Petr Chvojka pět let ve společnosti Rohlik Group, kde měl na starosti zavádění a rozvoj privátních značek na několika evropských trzích.
Ještě předtím strávil deset let ve společnosti Lidl, kde zastával různé pozice v rámci nákupního oddělení a získal zde hluboké znalosti o fungování diskontního prodeje.
Ve své profesní dráze se Chvojka specializuje především na oblast sortimentní strategie, vyjednávání s dodavateli a vývoji nových produktů, a to zejména v segmentu potravin. Jeho přístup staví na důkladném porozumění zákaznickému chování a znalosti trendů v dynamickém retailovém prostředí.
Petr Chvojka má doktorát z ekonomie a managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze a několik let působil na univerzitě v německém Bayreuthu. Ve volném čase se aktivně věnuje lednímu hokeji, který hraje v pražské amatérské lize.