
Hlavní prioritou Petra Kasy je vybudovat pozici Lokni jako jedničky na poli filtračních řešení, která definuje přístup k pitné filtrované vodě ve všech odvětvích – v domácnostech, veřejném prostoru ale i třeba segmentu HORECA (hotel, restaurace, kavárna či catering – pozn. red.).
„Lokni jsem dlouho sledoval, měl jsem čas poznat jejich skvělý tým i technologii produktu do detailu. Jejich řešení jsou kvalitní, promyšlená a postavená s důrazem na uživatelský komfort i udržitelnost. Věřím, že má obrovský potenciál růst, škálovat a stát se synonymem pro moderní přístup k pitné vodě nejen v Česku,“ doplňuje Kasa.
Na trhu s balenou vodou vidí potenciál: „Češi ročně utratí jen za balenou vodu asi devět miliard korun, což je zhruba jedna miliarda lahví zcela zbytečného plastového odpadu. To je pro nás jednak veliký a zajímavý trh, ale hlavně obrovská příležitost měnit spotřebitelské chování Čechů a nabídnout jim jednodušší, zdravější a ekologičtější řešení.“
Petr Kasa stál u zrodu jedné z prvních velkých českých e-commerce platforem Kasa.cz, následně spoluzakládal internetovou lékárnu Pilulka.cz. V minulosti působil i jako generální ředitel společnosti Nokia pro Českou republiku a Slovensko a byl také partnerem a investorem investičního fondu J&T Ventures. Zároveň působí jako člen správní rady Nadace Via a globální sítě YPO.