
Janata má za sebou působení na nejvyšších pozicích ve společnostech PepsiCo, Billa, MOL nebo BAT. V Košíku bude jeho hlavním úkolem hledat nové cesty, kde je možné přiblížit online nákupy potravin zákazníkům napříč Českem, ale i novými zeměmi.
„Celou kariéru jsem strávil s klasickým retailem. A myslím si, že právě tuto zkušenost teď můžu přinést do Košíku. On-line nákupy nám zjednodušují život, ale občas mi tam při objednávání chybí lidský kontakt, který je z mého pohledu v retailu zásadní,“ uvedl ke svému angažmá Radek Janata.
Příchod Janaty není jediná změna, která společnost Košík čeká. V marketingovém týmu se odehrály i další důležité přesuny. Do čela marketingových kampaní napříč třemi trhy se nově postavila dosavadní šéfka obsahu Romana Pistulková. Kompletní záštitu nad globálním on-line marketingem převzal Michael Barták, který v Košíku odpovídal za performance aktivity.