Klára Tanzerová přebírá marketing Košíku

On-line supermarket Košík.cz oznámil změnu ve vedení svého marketingového týmu. Novou CMO (šéfkou marketingu, pozn. red.) se stala Klára Tanzerová, která za sebou má čtrnáct let na nejvyšších marketingových postech.
Novou šéfkou marketingu on-line supermarketu Košík.cz se stala Klára Tanzerová. Foto. Košík.cz

V LEGO vedla mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů, v Lindt & Sprüngli pomohla značce etablovat se na českém trhu mezi hlavní massmarketové hráče. Na poslední pozici ředitelky marketingu řetězce Kaufland pak úspěšně stála za novým stylem komunikace společnosti, zaměřeném na mladší cílovou skupinu.

V Košíku bude její misí především budování silného lovebrandu a následně jeho úspěšný vstup do světa. Kromě toho, že Košík umí obsloužit více než šestmilionů Čechů ve 13 krajích, se totiž brzy vydá dále do Evropy. Již v první polovině příštího roku by měl působit ve 20 významných městech tří zemí, v následujících letech je pak v plánu provozovat službu v 50 městech a pěti státech.

„Měla jsem to štěstí pracovat pro globální lovebrandy, jako je L’Oréal, Lego a Lindt & Sprüngli, ale i pro jednoho z největších retailerů na českém trhu. Díky této kombinaci, doplněné o zkušenosti s expanzí na zahraniční trhy, jsme s Košíkem rychle našli společnou řeč. Jsme ve fázi, kdy se rodí silná globální značka. Začínáme ji formovat a stavět, a to je fantastická práce,“ informovala Klára Tanzerová.

„Já osobně jsem navíc do retailu vstoupila, protože mě neuspokojují služby žádného řetězce a trvá u mě neustálá chuť zlepšovat zákaznickou zkušenost. Marketing chci stavět na dokonalém pochopení zákazníka a schopnosti rychle reagovat na jeho měnící se potřeby a priority v současném světě,“ dodala. Opírat se bude o aktuálně 24členný marketingový tým.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena