Rohlik.cz zaznamenal během svátečního víkendu rekord v počtu objednávek

Největší domácí online prodejce potravin má za sebou rekordní víkend. Rohlik.cz od pátku do neděle vyřídil přes 20 000 objednávek, což je nejvíce v jeho čtyřleté historii. Počet nových zákazníků navíc vzrostl během státního svátku o více než 50 % oproti běžnému víkendu. Na výsledcích se odrazily nové služby Rohlíku, špatné počasí a skutečnost, že kamenné obchody byly zavřené.

Během svátečních dní máme pravidelně největší prodeje. Příjemně nás překvapilo, jak velká poptávka byla o tomto víkendu, kdy jsme slavili sto let od založení republiky. Přírůstek si vysvětlujeme také díky novinkám, které jsme v nedávné době zavedli,“ prohlásil Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlik.cz.

Největší zájem v internetovém supermarketu je většinou o maso, ryby, ovoce a zeleninu nebo čerstvé pečivo. Během posledního říjnového víkendu zákazníci navíc v e-shopu Rohlíku začali nakupovat sladkosti na Mikuláše, dárky a zásoby na Vánoce. „Během minulého týdne jsme také připravili akci k jubilejnímu výročí 100 let republiky. V nabídce jsme zákazníkům na jednom místě nabídli zajímavé akce na tradiční české značky jako například Pribináček, Termix, Olomoucké tvarůžky, Znojemské okurky, české pivní značky a mnoho dalšího. Také o to byl zájem,“ doplnil Rostislav Brzobohatý.

Rohlik.cz se v letošním roce dostal poprvé do zisku, očekává tržby kolem 2,5 miliardy korun, které chce v příštím roce zdvojnásobit. Výrazně přibývají také noví zákazníci. „Víme o tom, že nás lidé hojně doporučují, což nás velice těší. Jsme posedlí kvalitou potravin a neustále se snažíme zlepšovat servis pro naše zákazníky,“ vysvětlil Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlik.cz.

Vliv na rekordní víkend, kdy Rohlik.cz zaznamenal přes 20 tisíc objednávek, mají také zavedené novinky. Od října spolupracuje s lékárny BENU, v e-shopu Rohlik.cz/lékárna jsou nyní k dispozici volně prodejné léky a další lékárenský sortiment. „Během prvních dvou týdnů vidíme velký zájem o tyto produkty. Lidé si navykli objednávat doplňky stravy nebo léčivé čaje,“ přidal příklad Rostislav Brzobohatý.

Rohlik.cz v letošním roce dále připravil pro své zákazníky „bezplastovou uličku“, semafor na nevhodná éčka nebo vylepšil prémiový program na seniory.  

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena