
Za prvních devět měsíců letošního roku dodala značka Škoda svým zákazníkům 913 700 vozů. V porovnání se stejným obdobím loňského roku poklesly dodávky zákazníkům zejména v důsledku současného vývoje na čínském trhu s osobními vozy o 2,7 %. Na ostatních trzích zvýšila společnost dodávky zákazníkům oproti minulému roku celkem o 4,4 % na 719 300 vozů, přičemž mezi nejžádanější modely patřily vozy Kodiaq a Karoq.
Tržby automobilky vzrostly ve stejném období na 14,8 miliardy eur. Jde o 17,6% nárůst oproti minulému roku, kdy bylo dosaženo tržeb ve výši 12,6 miliardy eur a zároveň o nejvyšší hodnotu v dosavadní historii automobilky. Také odbyt vzrostl o 15,3 % na 804 900 vozů.
Zvýšení odbytu a tržeb je na jedné straně výsledkem vysokých prodejů značky Škoda na převážně klesajících trzích, na druhé straně pak částečně díky nové konsolidaci indických aktivit dalších koncernových značek do skupiny Škoda Auto. Důvodem konsolidace je převzetí celokoncernové odpovědnosti společnosti Škoda Auto za tento důležitý růstový trh od 1. ledna 2019.