„Škoda Auto patří dlouhodobě mezi nejsilnější sponzory kultury v České republice, a platí to i v období, které pro nás všechny není úplně jednoduché. Dobré partnerství ukáže své kvality právě v takovýchto momentech. Podpořit českou kulturu má smysl, společně dokážeme překonat všechny potíže, vzniklé koronavirou pandemií. Věříme, že plná hlediště a špičkové výkony umělců pomohou celé české společnosti k rychlému restartu,“ uvedl při setkání Bohdan Wojnar.
„Opravdové přátele poznáte ve složité situaci. Vážíme si toho, že Škoda Auto zůstává naším přítelem i v nelehké době. Silný a spolehlivý sponzor významně přispívá k našim domácím i mezinárodním úspěchům,“ řekl Jan Burian, ředitel Národního divadla.
David Mareček, generální ředitel České filharmonie, doplnil: „Tradičního partnerství se společností Škoda Auto si velmi ceníme a vážíme si i toho, že spolupráci můžeme prodloužit v době, která v důsledku koronavirové krize není pro nikoho snadná. Vozy Škoda k České filharmonii už organicky patří, oblíbil si je i šéfdirigent Semjon Byčkov, který si jízdu s modelem Kodiaq velmi užívá.“
Škoda Auto vnímá podporu české kultury jako součást své společenské odpovědnosti. S Českou filharmonií spolupracuje kontinuálně již od roku 1993, v případě Národního divadla se kooperace datuje od roku 1998. Obě instituce získávají vedle finanční podpory i možnost využívat flotilu vozů Škoda, nové smlouvy byly uzavřeny na sezony 2020-2023.
Škoda Auto v České republice podporuje i další přední kulturní instituce a aktivity, například Národní galerii Praha, Národní festival Smetanova Litomyšl, Zlín Film festival pro děti a mládež, Národní muzeum či Národní technické muzeum.